258 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sanne35

Leuk om dit te volgen! Hoe introduceren jullie pinda met de Rapley methode? ...
Pindakaas op de banaan bijvoorbeeld

één maand geleden

Reactie op Sanne35

Leuk om dit te volgen! Hoe introduceren jullie pinda met de Rapley methode? ...
Pindakaas op het zachte gedeelte van een boterham is hier een hit.

één maand geleden

Reactie op Dapphiee

Pindakaas op het zachte gedeelte van een boterham is hier een hit.
Hier ook! Of door banaan heen!

één maand geleden

Wat hier een succes was: dikke plakken fles pompoen door de helft (halve maan) in de oven gegaard (ingesmeerd met beetje kokosolie). En rijpe pruim. Gewoon door de helft zonder pit. Dat is zo zacht dat ze zelf het eruit kunnen slobberen. Die pruim was echt hemels voor haar. Komkommer ook lekker en een groot part tomaat.

één maand geleden

Reactie op Sanne35

Leuk om dit te volgen! Hoe introduceren jullie pinda met de Rapley methode? ...
Nog een andere methode die hier aanslaat, Bananenpannenkoekjes van: 1 banaan 1 ei Pindakaas (hiervan even kijken hoe de verhouding beslag het best eruitziet).

één maand geleden

Hey hey! Hoe geven jullie vlees ? Mijn dochter is 6.5 maand en smullltt er op los! Ik geef alles volgens de rapley methode tot nu toe behalve vlees. Ze heeft kipfilet en gehakt in hele kleine stukjes gehad. Ik ben zelf vegetarisch en heb daardoor van vlees niet zoveel verstand 🙈 een hele kippenpoot (zoals in solidstarts wordt aangegeven) doe ik liever niet.. hoe doen jullie dat?

één maand geleden

Reactie op Hayyy

Hey hey! Hoe geven jullie vlees ? Mijn dochter is 6.5 maand en smullltt er ...
Nog niet. Bij de oudste met 9 maand risotto en kip gegeven, maar ander vlees vanaf een jaar of zelfs later ivm pure smaken proeven en proberen. Denk kip en gehakt als eerste en daarna uitgebreid. Nu wacht ik weer even.

één maand geleden

Reactie op Hayyy

Hey hey! Hoe geven jullie vlees ? Mijn dochter is 6.5 maand en smullltt er ...
Biefstuk laatst doorbakken als een stukje gegeven, vond hij lekker. Gemalen biefstuk doperwten hapje vond hij niks. Witvis gebakken en semi gepureerd gegeven door snijbonen en broccoli, groot succes. Wil van de week (wit)vis halen en dan als stukjes geven. De makreel vorige week ging er namelijk ook zo in in stukjes.

één maand geleden

Ik vind het een beetje gevaarlijk 🙈

één maand geleden

Reactie op Carlijn Hanff

Ik vind het een beetje gevaarlijk 🙈
Zo lang je je goed inleest over hoe de producten klaar gemaakt moeten worden op een veilige manier is het prima te doen! Maar ik ken wel meer vriendinnetjes die het erg spannend vinden. Ik dacht vroeger ook (toen ik nog geen mama was en mezelf niet ingelezen had) dat je allemaal grote harde stukken moest geven, maar alles is zo gaar gekookt/stoomd dat het weinig kwaad kan 😘

één maand geleden

Reactie op Dapphiee

Even geïnspireerd door jouw foto: Vandaag is de lunch een broodje zuivelsp ...
Heel leuk om te zien! Gooit hij het bordje niet van tafel? Hier namelijk wel 🤣

één maand geleden

Reactie op aknit

Vandaag courgette, omelet en een stukje kipfilet. Was weer smullen!
Waar hebben jullie dig bordje vandaan? Ik zie dat hij met een zuignap vastzit 😱

één maand geleden

Reactie op didi33

Waar hebben jullie dig bordje vandaan? Ik zie dat hij met een zuignap vastz ...
Die heb je zelfs bij Ali oid! Kwaliteit is ook gewoon goed.

één maand geleden

Reactie op didi33

Heel leuk om te zien! Gooit hij het bordje niet van tafel? Hier namelijk we ...
Hier lukt het hem soms, de hond is dan heel gelukkig 😂 Bordje zit vast met zuignappen en komt gewoon van de zeeman.

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Die heb je zelfs bij Ali oid! Kwaliteit is ook gewoon goed.
Ja maar vaak plakken ze niet op de stokke tripptrap…

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ja maar vaak plakken ze niet op de stokke tripptrap…
Oh dat wist ik niet! Hier plakt hij wel, maar zit niet muurvast ofzo.. nu gooit hij nog niet met dingen 😃🤞. Heb je een tip voor welke wel goed plakken?

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Oh dat wist ik niet! Hier plakt hij wel, maar zit niet muurvast ofzo.. nu g ...
Nee 🙈 zijn echt veel forums over haha, van bakjes of bordjes die blijven plakken aan de stokke tripptrapp maar niemand heeft de oplossing lijkt het wel 😅

één maand geleden

Hoe doen jullie Rapley geven als je bijv onderweg bent, of ergens anders dan thuis? 😘

één maand geleden

Bedoel dan bijv wat voor producten, en hoe klaar gemaakt?

één maand geleden

Reactie op welkom011

Ja dit kan zeker! Probeer alleen harde groente te vermijden in het begin, b ...
Appel en peer kun je ook in partjes stomen/in een laagje water koken zodat het zacht wordt. Hier geprobeerd en dat lukte, dochter wilde er alleen niets van😅