264 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Hoe doen jullie Rapley geven als je bijv onderweg bent, of ergens anders da ...
Banaan mee, appeltjes gekookt in een bakje, stukje komkommer mee. Soms krijgt hij iets van ons als we bijv gaan lunchen en onze lunch laat het toe. Over een tijdje ga ik ook wel weer smoothies maken of een knijpfruit geven bijv.

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Nee 馃檲 zijn echt veel forums over haha, van bakjes of bordjes die blijven p ...
Nah lekker dan 馃槄馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Niefesteph

Nah lekker dan 馃槄馃檲
Ik denk dat die met die grote zuignap wel blijft zitten. Ik heb namelijk ook speeltjes met grote ronde zuignappen en die blijven prima zitten.

茅茅n maand geleden

Vanavond hier: -zoete aardappel -paprika -courgette -komkommer Ben heel benieuwd! Gepureerd ging er niks in, dus nu toch maar rapley proberen

茅茅n maand geleden

Ohja, en groot favoriet tussen de middag is: Banaan met ei en een schepje bloem mixen, bakken als een pannenkoek en evt. Nog wat fruit erop smeren. Daar kan ze echt zo van genieten

茅茅n maand geleden

Ik sluit me graag aan! Ik wil een combi van rapley en gepureerd gaan geven 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Hoe doen jullie Rapley geven als je bijv onderweg bent, of ergens anders da ...
Nemen veelal in bakjes mee: - Bananenpannenkoekjes; - Boterham met pindakaas of zuivelspread; - stukjes komkommer, zacht fruit; Verder kijken we ook altijd naar wat wij eten en of hij daar wat van kan krijgen. Dus dan geven we de garnering van een gerecht (komkommer) of nemen expres een broodje vooraf.

茅茅n maand geleden

Reactie op didi33

Waar hebben jullie dig bordje vandaan? Ik zie dat hij met een zuignap vastz ...
Ik heb DE tip! Had dit een tijdje geleden al voorbij zien komen en toen opgeslagen maar kon het nergens meer vinden, tot nu. Bordjes en bakjes van www.littlesunshines.nl blijven goed zitten! Bij Veradokter op insta voorbij zien komen, staat bij haar highlights bij het kopje Tips 馃┑

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik heb DE tip! Had dit een tijdje geleden al voorbij zien komen en toen opg ...
Top!! Dankje. Ze hebben ook echt leuke dingen 馃槏

茅茅n maand geleden

Merk dat ik grote stukken geven toch niet zo makkelijk doe 馃 Jullie foto鈥檚 zijn echt heel handig ter inspiratie en voor mijn beeldvorming hoe ik alles kan geven! Dus feel free to share 馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op KimM0390

Merk dat ik grote stukken geven toch niet zo makkelijk doe 馃 Jullie foto ...
Solid starts is een fijne app! Zo zie je hoe je alle producten moet bereiden per leeftijd, heel fijn ;)

茅茅n maand geleden

Ik ben ook bang dat hij grote stukken afbijt en zich dan verslikt

茅茅n maand geleden

Reactie op welkom011

Ik ben ook bang dat hij grote stukken afbijt en zich dan verslikt
Verslikken is niet erg. Hierdoor leren ze juist heel veel. Ik vond het doodeng maar ben echt verwonderd hoe ze het oplost daarna om een kleiner stukje af te bijten

茅茅n maand geleden

Reactie op Sherun120895

Verslikken is niet erg. Hierdoor leren ze juist heel veel. Ik vond het dood ...
Wat geef je zoal?

茅茅n maand geleden

Reactie op welkom011

Wat geef je zoal?
Verschillende gekookte groente, banaan, brood. Eigenlijk alles wat je kan platdrukken tussen je vingers. Ik gebruik de solid starts app

茅茅n maand geleden

Reactie op Sherun120895

Verschillende gekookte groente, banaan, brood. Eigenlijk alles wat je kan p ...
Deze app heb ik ook, gaf ik tomaat en komkommer. Dan bijt hij wat af en krikgt het vervolgens niet kapot gekauwd en hele grote stukken afbijten

茅茅n maand geleden

Reactie op welkom011

Deze app heb ik ook, gaf ik tomaat en komkommer. Dan bijt hij wat af en kri ...
Komkommer heb ik nog niet uitgeprobeerd. Het is niet dat ze meteen borden leegeten hoor. Het is echt ontdekken van structuren en leren eten. Het duurt weken voordat sommige echt met smaak zitten te bunkeren

茅茅n maand geleden

Reactie op Sherun120895

Komkommer heb ik nog niet uitgeprobeerd. Het is niet dat ze meteen borden l ...
Jaa dat klopt! Maar meer dat het harde stukken zijn voor mij gevoel wat hij niet kapot krijgt gekauwd terwijl de app zegt vanaf 6 maanden bijvoorbeeld

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Solid starts is een fijne app! Zo zie je hoe je alle producten moet bereide ...
Wat een handige app! Thanks 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op SS21-1

Solid starts is een fijne app! Zo zie je hoe je alle producten moet bereide ...
Klopt het dat dit een betaalde app is? 100 dollar per jaar? Of heb ik nu de verkeerde app?