264 Reacties

één maand geleden

Reactie op marlux

Klopt het dat dit een betaalde app is? 100 dollar per jaar? Of heb ik nu de ...
Je hebt een gratis optie ervan. Dan kan je ook gewoon inzien hoe verschillende producten aangeboden kunnen worden (how to serve).

één maand geleden

Reactie op marlux

Die kun je als het goed is gewoon wegklikken

één maand geleden

Vandaag op het menu!

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Vandaag op het menu!
Hoe ging de bloemkool? Staat bij ons voor zondag op het programma en ben heel benieuwd 😊

één maand geleden

Reactie op KimM0390

Hoe ging de bloemkool? Staat bij ons voor zondag op het programma en ben he ...
Zorgvuldig bekeken en daarna op de grond gesmeten🤣

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Zorgvuldig bekeken en daarna op de grond gesmeten🤣
Whahahaa ohh geweldig 🤣

één maand geleden

Reactie op KimM0390

Whahahaa ohh geweldig 🤣
Haha ja, lekker kind is het ook he. Avocado ging op en een heel groot deel van de komkommer ook, dus was wel tevreden

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Vandaag op het menu!
Bij mij eet hij nu echt een groot deel van het binnenste uit de komkommer!

één maand geleden

Ik wil even zeggen dat ik het echt knap vind van jullie allemaal dat jullie dit durven 😄. Ik vind het echt heel eng. Dat hoeft helemaal niet, weet ik.. want weet wel dat het goed komt en wat ik eventueel moet doen, maar toch.. Werk zelfs op een kinderopvang en heb daar al zoveel Rapley voorbij zie komen. En toch.. is daar die drempel 😓🥴! Hij is er wel aan toe dat is nog het ergste hieraan haha. Hij pakt namelijk wel alles van mij aan en brengt het naar zn mond. Ik moet die moed nog even vinden alleen.. 😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Ik wil even zeggen dat ik het echt knap vind van jullie allemaal dat jullie ...
Helpt het wellicht om een cursus kinder ehbo te volgen? Ik heb deze binnenkort gepland staan! Wel al langzaam met wat dingen begonnen (Komkommer, en korstje brood), maar vind het fijn beter te weten wat te doen in geval van nood Mijn aanvullende verzekering vergoed deze in z'n geheel. Kun je even naar kijken!

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Ik wil even zeggen dat ik het echt knap vind van jullie allemaal dat jullie ...
Ik heb dit ook hoor! Vind het ook doodeng om te geven. Van de week hebben we ei gewoon los gegeven in kleine stukjes en daar verslikte hij zich al bijna in. Ik kreeg het spaansbenauwd! Wij merken ook dat hij er aan toe is, maar ik moet echt die drempel over

één maand geleden

Hoe geven jullie vlees/vis?

één maand geleden

Dit was een groot succes! Ze heeft heerlijk gesabbeld op de binnenkant. Losse stukken heb ik weggehaald. Het was wel een beetje een slagveld op het tafeltje en mijn kind zat onder maar ging super goed.

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Hoe geven jullie vlees/vis?
Gisteren toevallig zalm gebakken, en door het courgette-aardappel hapje geroerd, en wat losse stukjes on the side. Vlees nog niet gegeven!

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Gisteren toevallig zalm gebakken, en door het courgette-aardappel hapje ger ...
Heb je dan de courgette/aardappel gepureerd?

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Heb je dan de courgette/aardappel gepureerd?
Ik geef gepureerd in combinatie met Rapley! Dus had een beetje courgette en aardappel gepureerd als hapjes, en nog wat courgette (gekookt) er langs! Mocht ik geen gepureerde hapjes geven dan had ik waarschijnlijk de courgette en zalm los gegeven met bijvoorbeeld wat stukjes avocado of komkommer er nog bij :)

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik geef gepureerd in combinatie met Rapley! Dus had een beetje courgette en ...
Gepureerd eet ze helaas niet :( Ik vind de reepjes die ze in de solid starts app zetten zo klein van bijvoorbeeld zalm :(

één maand geleden

Reactie op Deniseroos93

Ik heb dit ook hoor! Vind het ook doodeng om te geven. Van de week hebben w ...
Kleine stukjes verslikken ze zich veel sneller in dan bijv een half ei geven. Hier merk ik dat hij echt de kleine stukjes die hij van een groot stuk afbijt voelt in zijn mond. Soms slikt hij het door en soms gooit hij het weer uit z’n mond. Hij pakt de stukken echt goed beet en als er kleine stukjes afbreken dan pakt hij die nog niet ivm dat ze gewoonweg te klein zin.

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Gepureerd eet ze helaas niet :( Ik vind de reepjes die ze in de solid start ...
Ja hier had ze weinig problemen met het weg krijgen, zo los, het is natuurlijk heel zacht 😘

één maand geleden

Reactie op saskiat91

Kleine stukjes verslikken ze zich veel sneller in dan bijv een half ei geve ...
Wij geven altijd reepjes omelet, gaat hier beter dan stukjes gekookt ei merk ik..