264 Reacties

één maand geleden

Vandaag watermeloen gegeven. Wat heeft hij gesmuld!

één maand geleden

Het menu van vandaag! Ben benieuwd

één maand geleden

Makreel jammie! Zoete aardappel friet, dubbel jammie! Broccoli, laten we dit snel aan de hond geven, die twee hebben nu al een bondje tegen mama 😂

één maand geleden

Bimi, tomaat, biefstuk en zoete aardappel

één maand geleden

Reactie op Dapphiee

Makreel jammie! Zoete aardappel friet, dubbel jammie! Broccoli, laten we d ...
Wat een beschaafde portie! Leuk om te zien, makreel ga ik hier ook eens proberen

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Zorgvuldig bekeken en daarna op de grond gesmeten🤣
Hier werd het huilen 😆 gepureerd lust ze het graag maar die stronkjes, nope moest ze niets van hebben hahaha

één maand geleden

Wat leuk om al jullie foto’s te zien, blijf vooral sturen 😘 wij terug van vakantie sinds gisteren dus nu echt meer aan de slag met Rapley!

één maand geleden

Reactie op KimM0390

Hier werd het huilen 😆 gepureerd lust ze het graag maar die stronkjes, nop ...
Haha gepureerd moest ze er hier ook al niks van weten, dus ik was niet helemaal verbaasd 😅🤣 De rest gaat er wel heel goed in!

één maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Wat een beschaafde portie! Leuk om te zien, makreel ga ik hier ook eens pro ...
Haha, ja hij is heel actief en spuugt daardoor best wat. Dus we pogen niet te veel te geven zodat er meer in blijft. Laat je weten hoe jouw kindje makreel vond? :)

één maand geleden

Opnieuw zoete aardappel friet. Daarnaast bloemkoolroosjes en een frittata van ei/bloemkool/broccoli. De bloemkoolroosjes vindt hij het minst interessant en ik deel zijn mening 🤭

één maand geleden

Reactie op Broad

Helpt het wellicht om een cursus kinder ehbo te volgen? Ik heb deze binnenk ...
Ik heb al een aantal kinder ehbo cursussen gevolgd via het werk, toch ondanks de kennis blijf ik het spannend vinden. Ik prak nu iets meer ipv glad gepureerd. Bij deze stukjes als hij ze voelt gaat hij kokhalzen 🙈. Het zal een kwestie van wennen zijn.

één maand geleden

Reactie op aknit

Ha leuk! Vandaag begonnen met rapley. En het was een hit! Groene asperge ge ...
Oeh welke zitverkleiner is dit?

één maand geleden

Reactie op daisymay

Oeh welke zitverkleiner is dit?
Van Jollein

één maand geleden

Bananenpannenkoekjes met blauwe bessen vond ze zoooooo lekker 😍

één maand geleden

Als lunch avocado/banaan pannenkoekjes!

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Bananenpannenkoekjes met blauwe bessen vond ze zoooooo lekker 😍
Heb je hier het recept van🤩🤩

één maand geleden

Reactie op Sherun120895

Heb je hier het recept van🤩🤩
Is heel simpel! Ik had meerdere porties gemaakt voor de volgende dagen nog! 2 eieren + 2 bananen en dan kon je daar ongeveer 15 kleine pannenkoekjes uit halen! Even met de staafmixer en dan blauwe bessen geplet of heel kort gesneden erdoorheen. 3 min bakken elke kant en daarna af laten koelen en in grote repen snijden! Dit is het eerste wat ik aanbied qua Rapley wat ze echt geweldig vind, alles ging op 😉😄

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Is heel simpel! Ik had meerdere porties gemaakt voor de volgende dagen nog! ...
Thanks! Ik maak meestal appelmoes pannenkoekjes dus evenren keer iets anders proberen

één maand geleden

En het avondeten. Zoete aardappel, d'r grote favoriet: avocado en als nieuwkomer zalm ♡

één maand geleden

Reactie op Sherun120895

Thanks! Ik maak meestal appelmoes pannenkoekjes dus evenren keer iets ander ...
Hoe maak je deze dan? :)