298 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Hoe maak je deze dan? :)
50 gram appelmoes
25 gram havermeel
1 ei
Half theelepeltje bakpoeder
Scheutje water
Dit mixen en kleine pannenkoekjes van maken☺️ ik eet ze zelf ook maar dan met een chocolade sausje van:
1eetlepel water
1 tl honing
1 tl cacaopoeder
10 gram chocolade whey
Dit krijgt mijn dochter dus niet😂
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Ons avond eten hetzelfde hier, ze heeft zitten smikkelen 😍
Wat leuk! Onze dochter ook, die heeft serieus alles op (er is wel wat op de grond gevallen natuurlijk)
3 maanden geleden
Ik ben nu 2 dagen broccoli aan het proberen, hij rilde al voordat hij het überhaupt had aangeraakt vandaag 😂. Gisteren beviel het niet zo. Morgen dus nogmaals broccoli op het menu en van overgebleven melk van het kdv moedermelkpannekoekjes gemaakt. Héél benieuwd hoe hij die vindt!
3 maanden geleden
Hoe gaat het bij jullie met eten? Vandaag eten we broccoli, zalm en zoete aardappel!
3 maanden geleden
Reactie op welkom011
Hoe groot geven jullie de stukken vis? Welke vis geven jullie? Mag gerookte ...
In de solid starts app staat zo groot als 2 volwassen vingers naast elkaar. Maar wij geven eigenlijk gewoon het hele stuk, ze lijkt het dan wat beter vast te kunnen houden
3 maanden geleden
Reactie op welkom011
Hoe groot geven jullie de stukken vis? Welke vis geven jullie? Mag gerookte ...
Wij geven ook gewoon een groot stuk. Vis is heel zacht dus kleinere stukken worden nog kleiner zeg maar 😅 van de grote stukken blijft er nog iets over wat ze in haar mond kan doen.
Gerookt weet ik eigenlijk niet. CB zegt, zo snel mogelijk gewoon laten mee-eten met de pot, maar natuurlijk wel babyproof.
3 maanden geleden
Reactie op KimM0390
Hier werd er kabeljauw in heel heel veel kleine stukjes geknepen 😂
Ze vo ...
Hier vanavond kabeljauw op, echt zitten smullen, ze lekker vond ze het 🥰 ik merk dus echt dat de Rapley steeds beter gaat, eerst ging echt alles gelijk op de grond en nu eet ze steeds meer echt op, zo leuk om die ontwikkeling te zien 😘
3 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Vraagje, ik zie soms dat je op bepaalde producten die heel glad zijn kokosr ...
Ik gebruik hennepzaad. Eigenlijk puur omdat ik walg van kokos😂😂
3 maanden geleden
Kan iemand me even wat moed inspreken? 🙈
Wij doen ook Rapley maar vaak gewoon 1 groente, of hummus of yoghurt of zo, echt nog geen maaltijd en hij eet meestal ook echt maar een heel klein beetje (eerder proeven). Ik weet dat het langzaam mag gaan en elk kindje zijn eigen tempo volgt, maar als ik zie wat jullie allemaal al geven, krijg ik het gevoel dat het misschien te traag gaat? 🫢