298 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

En het avondeten. Zoete aardappel, d'r grote favoriet: avocado en als nieuw ...
Ons avond eten hetzelfde hier, ze heeft zitten smikkelen 😍

3 maanden geleden

We moesten even improviseren, maar een stuk maiskolf is blijkbaar the new best thing 😂

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Hoe maak je deze dan? :)
50 gram appelmoes 25 gram havermeel 1 ei Half theelepeltje bakpoeder Scheutje water Dit mixen en kleine pannenkoekjes van maken☺️ ik eet ze zelf ook maar dan met een chocolade sausje van: 1eetlepel water 1 tl honing 1 tl cacaopoeder 10 gram chocolade whey Dit krijgt mijn dochter dus niet😂

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Ons avond eten hetzelfde hier, ze heeft zitten smikkelen 😍
Wat leuk! Onze dochter ook, die heeft serieus alles op (er is wel wat op de grond gevallen natuurlijk)

3 maanden geleden

Ik ben nu 2 dagen broccoli aan het proberen, hij rilde al voordat hij het überhaupt had aangeraakt vandaag 😂. Gisteren beviel het niet zo. Morgen dus nogmaals broccoli op het menu en van overgebleven melk van het kdv moedermelkpannekoekjes gemaakt. Héél benieuwd hoe hij die vindt!

3 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie met eten? Vandaag eten we broccoli, zalm en zoete aardappel!

3 maanden geleden

Hier werd er kabeljauw in heel heel veel kleine stukjes geknepen 😂 Ze vond de stukjes die ik haar gegeven had wel lekker.

3 maanden geleden

Hoe groot geven jullie de stukken vis? Welke vis geven jullie? Mag gerookte vis ook?

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Hoe groot geven jullie de stukken vis? Welke vis geven jullie? Mag gerookte ...
In de solid starts app staat zo groot als 2 volwassen vingers naast elkaar. Maar wij geven eigenlijk gewoon het hele stuk, ze lijkt het dan wat beter vast te kunnen houden

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Hoe groot geven jullie de stukken vis? Welke vis geven jullie? Mag gerookte ...
Wij geven ook gewoon een groot stuk. Vis is heel zacht dus kleinere stukken worden nog kleiner zeg maar 😅 van de grote stukken blijft er nog iets over wat ze in haar mond kan doen. Gerookt weet ik eigenlijk niet. CB zegt, zo snel mogelijk gewoon laten mee-eten met de pot, maar natuurlijk wel babyproof.

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Wij geven ook gewoon een groot stuk. Vis is heel zacht dus kleinere stukken ...
Alleen honing, toevoegen van suiker en zout en rauwe vis/vlees is een zware no go.

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Alleen honing, toevoegen van suiker en zout en rauwe vis/vlees is een zware ...
Honing wel pas na 1 jaar! Eerder is dit niet veilig.

3 maanden geleden

Reactie op Broad

Honing wel pas na 1 jaar! Eerder is dit niet veilig.
Ja precies, een no go 😊

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ja precies, een no go 😊
Ik las je berichtje verkeerd, excuses! Moeder vermoeidheid 😂

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Hier werd er kabeljauw in heel heel veel kleine stukjes geknepen 😂 Ze vo ...
Hier vanavond kabeljauw op, echt zitten smullen, ze lekker vond ze het 🥰 ik merk dus echt dat de Rapley steeds beter gaat, eerst ging echt alles gelijk op de grond en nu eet ze steeds meer echt op, zo leuk om die ontwikkeling te zien 😘
Spinazie en aardappel

3 maanden geleden

Vraagje, ik zie soms dat je op bepaalde producten die heel glad zijn kokosrasp moet doen voor de grip? Iemand ervaring mee, of nog iets anders wat ik ervoor kan gebruiken?

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Vraagje, ik zie soms dat je op bepaalde producten die heel glad zijn kokosr ...
Ik gebruik hennepzaad. Eigenlijk puur omdat ik walg van kokos😂😂

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Vraagje, ik zie soms dat je op bepaalde producten die heel glad zijn kokosr ...
Ik heb ook hempzaad, bij Holland & Barret gekocht. Maar moet zeggen dat ik het nog niet vaak gebruikt heb.

3 maanden geleden

Kan iemand me even wat moed inspreken? 🙈 Wij doen ook Rapley maar vaak gewoon 1 groente, of hummus of yoghurt of zo, echt nog geen maaltijd en hij eet meestal ook echt maar een heel klein beetje (eerder proeven). Ik weet dat het langzaam mag gaan en elk kindje zijn eigen tempo volgt, maar als ik zie wat jullie allemaal al geven, krijg ik het gevoel dat het misschien te traag gaat? 🫢