298 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Baby0124
Kan iemand me even wat moed inspreken? 🙈
Wij doen ook Rapley maar vaak ge ...
Oh nee joh!
Wij geven Rapley in combi met gepureerde hapjes. Bij Rapley eet ze zeker wel maar het gaat ook echt om de beleving 😊 het meeste ligt op de grond of in een miljoen stukjes op haar plankje.
3 maanden geleden
Reactie op Baby0124
Kan iemand me even wat moed inspreken? 🙈
Wij doen ook Rapley maar vaak ge ...
Nee joh, geen zorgen over maken. Hier gaat er echt veeeel in, daar maak ik me andersom dan weer zorgen over, maar proeven is toch al helemaal goed?
3 maanden geleden
Zoete aardappel, courgette, paprika en een mini stukje gehaktbal komt er nog bij. Geven jullie al iets van yoghurt?
3 maanden geleden
Reactie op Dapphiee
Avocado met wat sesam voor de grip, paprika en gepureerde avocado met beetj ...
Hoe ging de paprika? Bij ons lijkt ze er niks van af te kunnen eten omdat het te hard is🤷♀️
Hebben ook al geprobeerd om het te koken maar dan krijgt ze er nog steeds geen hap van af.
Ps. Ze knabbelt er wel heel lang op dus het zal niet zo zijn dat ze het vies vind
3 maanden geleden
Reactie op eskimoos
Hoe ging de paprika? Bij ons lijkt ze er niks van af te kunnen eten omdat h ...
Mweh, hij knabbelt er inderdaad ook aan en kleine stukjes gingen er wel af. Maar uiteindelijk kreeg de hond het weer toegeworpen 😂
Wij koken hem trouwens wel om ervoor te zorgen dat het iets zachter is.
3 maanden geleden
Reactie op 🩷Siarah 03’01’24👶🏻
Ontbijtje vond ze ook heerlijk!
Geef je hierbij dan nog een fles?
3 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Geef je hierbij dan nog een fles?
Haar fles geef ik als ze net wakker is. Dan uurtje of 2 later haar ontbijtje.
3 maanden geleden
Gebakken eitje was niet zo'n succes. Gekookt en roerei gaat wel heel goed. Iemand nog wat inspiratie?
3 maanden geleden
Ik zie hier hele maaltijden, maar dit krijgt onze baby van vandaag 7 maanden echt niet weg! Op dit moment zijn de hapjes sowieso een drama.
3 maanden geleden
Reactie op Deniseroos93
Ik zie hier hele maaltijden, maar dit krijgt onze baby van vandaag 7 maande ...
Het is ook niet perse noodzakelijk nu dat er een hele maaltijd gegeten wordt. Het gaat om het langzaam uitbereiden en wennen. Vanaf 8 maanden gaat het langzaam een fles melk vervangen. Ieder kindje doet het op zijn/haar eigen tempo 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Deniseroos93
Ik zie hier hele maaltijden, maar dit krijgt onze baby van vandaag 7 maande ...
Maar wat ik hieronder post hoeft ook niet op hé? Het gaat erom dat ze het goed vast kan houden en een veilige grootte is
3 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Maar wat ik hieronder post hoeft ook niet op hé? Het gaat erom dat ze het g ...
Wij doen nog geen rapley, dit krijgt hij echt niet weg. Hij heeft al moeite met een stukje ei/brood, laat staan dit soort dingen