298 Reacties
3 maanden geleden
Heerlijk gegeten gisteren!
- Stukjes avocado
- Balletjes uit de oven van gepureerde aardappel, wortel en een klein beetje geraspte kaas (15 minuten in de oven op 200 graden)
- Pannenkoekjes van wortel en courgette, 4 eetlepels bloem, een ei, geraspte wortel en courgette, even bakken.
Alles op, behalve een stukje avocado!
3 maanden geleden
Reactie op Deniseroos93
Wij doen nog geen rapley, dit krijgt hij echt niet weg. Hij heeft al moeit ...
Het gaat erom dat ze het kunnen oppakken en naar hun mond brengen. Er aan sabbelen en likken is goed. Uiteindelijk gaan ze steeds meer proeven en ontdekken. Porties hoeven niet op en het is normaal dat veel op de grond belandt.
3 maanden geleden
Ze genoot er echt weer van! Olijfje en een blokje Feta werd ook zeer gewaardeerd door onze fijnproever🤣
3 maanden geleden
Omg hoe doen jullie dit... Hier bijt hij hele stukken er af en stikt hij bijna.. en of zuigt hij sommige voedsel kapot en schiet het in zijn keel. Ik raak er steeds in paniek van. Tips?
3 maanden geleden
Reactie op Baby0124
Hier wordt er vooral nog veel plat geknepen 😛 ik twijfel of ik de kleinere ...
Haha ik heb precies dezelfde twijfel! Want alles wordt geplet en als je dan naar de stukjes kijkt zijn ze qua grootte even groot als je volgens Solid Start app bij 9 maanden mag geven...
3 maanden geleden
Reactie op Sanne35
Haha ik heb precies dezelfde twijfel! Want alles wordt geplet en als je dan ...
Volgensmij heeft dit ook te maken met het pakken van eten. Een kind van 6 maanden kan vaak nog niet zulke kleine dingen goed vastpakken , dat wordt in de loop van de tijd steeds beter!
3 maanden geleden
Had steeds niet zo'n zin in de bende, maar vanavond toch maar rode biet..met aardappel en kabeljauw & voor het eerst wat griekse yoghurt toe