298 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Sanne35

Maar moet je zulke stukjes dan wel laten liggen voor als ze het toch wel ku ...
Meestal doen ze pas later de pincetgreep en zijn ze dan toe aan zulke kleine hapjes. Ik zie dat mijn zoontje hier al aanstalten naar maakt en kijkt ook echt wat wij doen. Hij eet het super goed weg, dus ik laat het vaak liggen. Bij mijn oudste was ik veel voorzichtiger.

3 maanden geleden

Wij hadden vanavond bbq, dus meneer ook weer. Helaas geen foto. Maar hij heeft goed zitten smikkelenberen van zijn garnaal, doorbakken biefstuk en (favoriet) stuk maiskolf 馃槉

3 maanden geleden

Ik vind het knap dat jullie dit allemaal durven te geven! Ik wil dit zelf ook proberen, maar hij bijt echt mega stukken af en verslikt zich dan

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik vind het knap dat jullie dit allemaal durven te geven! Ik wil dit zelf o ...
Hier ook wel eens verslik momentjes hoor en als ik het echt te spannend vindt, dan haal ik het weg. Maar het is goed om het verschil tussen verslikken en verstikken te weten. Verslikken is ook leerzaam, zo leren ze welke stukken wel of niet kunnen en wat ze dan moeten doen, in tegenstelling tot verstikken

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Heeft iemand al bieten ala rapley geprobeerd?
Ja wij zondag! Maar was veel te stevig nog merkte ik om af te 鈥榖ijten鈥橴iteindelijk geraspt en gemend met was yoghurt en haar het op een lepel aangegeven en toen heeft ze het allemaal met smaak opgegeten.

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Ik vind het knap dat jullie dit allemaal durven te geven! Ik wil dit zelf o ...
Wij geven het vaak ook zelf met de hand, dan heb je wel de grotere stukken maar dan heb je er nog een beetje grip op tussen je vingers. Doen het nu wel steeds minder, maar misschien ook handig om mee te beginnen?

3 maanden geleden

Reactie op louloula

Ja wij zondag! Maar was veel te stevig nog merkte ik om af te 鈥榖ijten鈥橴itei ...
Wij uiteindelijk gisteren ook. Ging hier juist super goed, had de biet even kort gekookt, vond ze echt heerlijk

3 maanden geleden

Reactie op louloula

Ja wij zondag! Maar was veel te stevig nog merkte ik om af te 鈥榖ijten鈥橴itei ...
Mag ik vragen wat voor yoghurt? Ik dacht dat dit niet onder de 1 jaar mocht? :)

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mag ik vragen wat voor yoghurt? Ik dacht dat dit niet onder de 1 jaar mocht ...
Wij geven griekse yoghurt, vindt ze echt heerlijk. Nog nergens kunnen vinden dat je geen yoghurt mag geven. Er zijn zelfs van die yogolino toetjes vanaf 6 maanden, met bakken suiker erin馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Mag ik vragen wat voor yoghurt? Ik dacht dat dit niet onder de 1 jaar mocht ...
Gewone melk wordt niet aangeraden, yoghurt mag wel!

3 maanden geleden

Reactie op JPx21

Gewone melk wordt niet aangeraden, yoghurt mag wel!
Bij ons op het werk mag dit pas vanaf 1 jaar.. toch eens na vragen waarom dit is! Werk op het kdv!

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Bij ons op het werk mag dit pas vanaf 1 jaar.. toch eens na vragen waarom d ...
Op de site van het voedingscentrum staat dat yoghurt mag vanaf 8 maanden, maar niet als vervanging van kunst/borstvoeding

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Bij ons idd ook vanaf 1 jaar op het kdv. En op internet lees ik vanaf 8 maanden.

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Bij ons is dit ook pas vanaf 1 jaar!

3 maanden geleden

Worteltjes weigerde ze, pompoen (normaal favoriet) was ook een Nee!, de kinderstoel was stom maar meloen wilde ze dan toch wel eten 馃お

3 maanden geleden

Hier vanavond weer bietjes, aardappel en een gekookt ei. Ik blijf een beetje vastlopen bij het vlees. Wat geven jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Hier vanavond weer bietjes, aardappel en een gekookt ei. Ik blijf een beetj ...
Van de week doorbakken biefstuk en een garnaal van de barbeque. Gisteren een stuk gekookte kip gegeven. Op die manieren vond hij alles heel lekker. Vlees ergens gepureerd door vindt ons zoontje minder.

3 maanden geleden

Reactie op Dapphiee

Van de week doorbakken biefstuk en een garnaal van de barbeque. Gisteren ee ...
Bijt hij dit gewoon kapot? Is het niet taai, zoals doorbakken biefstuk?

3 maanden geleden

Reactie op welkom011

Bijt hij dit gewoon kapot? Is het niet taai, zoals doorbakken biefstuk?
Doorpakken biefstuk liep hij op te knabbelen en kreeg hij niet echt kapot. Van de kip en garnaal kreeg hij wel echt stukjes afgebeten.

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Hier geef ik ook geen gewone melk of yoghurt voor een jaar! Pas vanaf een jaar aardbeien, yoghurt, melk, pannenkoeken met melk en vlees. Wellicht eerder een keertje kip, maar meer proeven en ontdekken van de losse smaken.