Vorig jaar met mooi weer dan trokken we ons zoontje alleen een romper met een broekje aan. Maar de leuke rompers die we altijd haalden van Name It zijn niet verkrijgbaar in een grotere maat. Iemand anders een tip voor leuke rompers die je als ‘shirtje’ kan dragen? Of doe je dan geen romper aan en alleen een tshirtje?
First world problems 😜
HEMA. Ze hebben nu ook korting. Bij zeeman koop ik alleen die met stretch, de rest vind ik echt geen goede pasvorm hebben. En bij H&M heb ik er ook wat basics besteld.
Deze gaan geloof ik maar tot maat 86? Tenminste groter kon ik niet vinden.
Ohja, ik zie dat je gelijk hebt. Mijn ervaring is wel dat ze groot vallen, en allemaal met een extra rij knoopjes zijn, dus heel lang draagbaar.
Bijv: mijn zoontje draagt maat 74, maar in de lengte past hij nog steeds in de Lindex romper maat 56 met de knoopjes op de lange stand. Alleen de mouwen zijn iets te kort inmiddels. Maar 62 is nog steeds prima.
Prenatal, hm, c&a. Wij deden als het echt warm was romper zonder mouw, shirtje en broekje, maar ook wel zonder romper. Nu hebben we ondergoed gehaald, dus broekje met shirtje is dan prima. Hier is het nl drama met verschonen en zo is het soms wat makkelijker.