20 Reacties

vorige maand

Bij Hema hebben ze leuke rompers. Ook hele fijne bamboe stof en met meegroeien drukknoopjes. Je kunt dus extra lang doen met deze rompers

vorige maand

Hema heb ik een paar leuke gescoord in 86/92!

vorige maand

De hema ken ik haha! Maar daar vind ik vooral de bamboe meegroeirompers fijn en daar heb ik de leuke al van. 🫣🫣

vorige maand

Ik was altijd team Hema voor rompers maar heb ontdekt dat de H&M ook echt super fijne heeft. Die hebben ook grotere maten.

vorige maand

Ik ga vaak naar zeeman. Die hebben van die geribbelde rompers ook in grote maten. Heerlijk zacht en rekbaar. Heel fijn zijn ze

vorige maand

HEMA, Next, H&M, Zeeman ❤️

vorige maand

HEMA. Ze hebben nu ook korting. Bij zeeman koop ik alleen die met stretch, de rest vind ik echt geen goede pasvorm hebben. En bij H&M heb ik er ook wat basics besteld.

vorige maand

Bij C&A hebben ze ook nog weleens wat leuks.

vorige maand

Reactie op Sanneke44

Ik ga vaak naar zeeman. Die hebben van die geribbelde rompers ook in grote ...
Ja die zijn super fijn, maar niet “leuk” om als shirtje gewoon boven een broekje te dragen.

vorige maand

Flinq heeft ook leuke rompers met de look van een shirtje.

vorige maand

De Wibra heeft nu ook hele leuke! Met twee houten knoopjes bij de borst.

vorige maand

Lindex. Ik kocht ze via Zalando. Ze blijven zelfs zo mooi dat m’n oudste ze droeg en de jongste nu ook weer.

vorige maand

Reactie op AnneEZ

Lindex. Ik kocht ze via Zalando. Ze blijven zelfs zo mooi dat m’n oudste ze ...
Deze gaan geloof ik maar tot maat 86? Tenminste groter kon ik niet vinden.

vorige maand

Reactie op Niefesteph

Deze gaan geloof ik maar tot maat 86? Tenminste groter kon ik niet vinden.
Ohja, ik zie dat je gelijk hebt. Mijn ervaring is wel dat ze groot vallen, en allemaal met een extra rij knoopjes zijn, dus heel lang draagbaar. Bijv: mijn zoontje draagt maat 74, maar in de lengte past hij nog steeds in de Lindex romper maat 56 met de knoopjes op de lange stand. Alleen de mouwen zijn iets te kort inmiddels. Maar 62 is nog steeds prima.

vorige maand

Reactie op AnneEZ

Ohja, ik zie dat je gelijk hebt. Mijn ervaring is wel dat ze groot vallen, ...
Oh echt? Dan vallen ze inderdaad groot uit. Ons zoontje draagt nu 86, maar gok wel 86/92 van de zomer. Vandaar ik kleiner niet aandurf normaal.

vorige maand

Ik doe met mooi weer juist geen romper aan maar leuke zomersetjes! Luiers blijven altijd gewoon goed zitten.

vorige maand

Reactie op Niefesteph

Oh echt? Dan vallen ze inderdaad groot uit. Ons zoontje draagt nu 86, maar ...
Ik vind ze iig echt groot vallen. Maat 74 Lindex is voor hem echt nog (te) ruim, terwijl maat 74 petit Bateau iets te krap aan t worden is.

vorige maand

Prenatal, hm, c&a. Wij deden als het echt warm was romper zonder mouw, shirtje en broekje, maar ook wel zonder romper. Nu hebben we ondergoed gehaald, dus broekje met shirtje is dan prima. Hier is het nl drama met verschonen en zo is het soms wat makkelijker.