Welke mommy of mommy to be heeft de gouden tip voor jet vouwen van lange mouwen rompers? Ik ben me al een uur aan het irriteren over dat het niet in het bakje past hoe ik het wil 馃槀 ik wil het liefst alle rompers andersom in het bakje, zodat je alles op een rijtje hebt. Maar op de een of andere manier zijn ze na alle vouwpogingen nog steeds te breed en past het dus alleen op deze manier (foto) .. Dus wie heeft de gouden tip?
Als je ze nu nog een keer dubbel doet? Past het dan ook niet andersom?
Of smaller vouwen?
Smaller bedoel ik de mouwtjes eerst over elkaar, dan de zijkantjes een beetje naar binnen en dan het onderste deel met de knoopjes eerst naar binnen vouwen en dan het deel met de mouwtjes daar overheen (in mn hoofd is dit logisch)
Ik krijg dan inderdaad zo鈥檔 pakketje, deze manier had ik ook al op tiktok gevonden. Maar ik ben dan zo bang dat alles enorm gaat kreukelen.. en ga echt niet alles strijken 馃槀
Ik krijg dan inderdaad zo鈥檔 pakketje, deze manier had ik ook al op tiktok g ...
Nee joh denk dat dat wel meevalt hoor
Je gebruikte er waarschijnlijk toch meerdere op een dag dus zo lang zitten ze er niet in dat ze de tijd hebben te gaan kreukelen馃ゲ
En ze zitten toch ergens onder! 馃檲 Niemand die kreukels gaat zien
Hahaha ja dat is zo waar 馃槀 voorlopig hebben ze wel nog even de tijd om te kreukelen tot ze geboren wordt maar inderdaad, het zit ergens onder.. Zoals op de foto is gewoon veel beter haha, iets met nesteldrang? 馃お
Hahaha ja dat is zo waar 馃槀 voorlopig hebben ze wel nog even de tijd om te ...
Ik heb ook echt bijna allemaal dezelfde rompertjes 馃ぃ
En ja zo ziet het er veel beter uit, ik snap precies wat je bedoelt hahaha
Het moet gewoon kloppen hoe je het in je hoofd hebt馃ぃ
Dit is zo鈥檔 mooie ode aan de nesteldrang 馃ス
Wat betreft kreukels: rompers zitten meestal relatief strak om een zacht warm babylijfje, dus die trekken er zo uit 馃槝
Een half jaar? Je bent blij als je wat schone rompers in je la hebt liggen ...
Haha, ik geniet van het lezen van dit topic. Heerlijk die eerste baby en hormonen combi 馃榿 Dat mis ik heel erg.
Maar ik denk inderdaad dat dit het eerder wordt, dan ingewikkelde vouw kunsten. Maar gelukkig zijn die hormonen dan ook minder waardoor het je ook niet meer irriteert 馃槄