10 Reacties

3 dagen geleden

Ik denk niet dat het eten te maken heeft met dat je zoontje huilend wakker wordt. Ik denk dat hij misschien nog even nawee毛n heeft van het ziek zijn en de medicijnen die hij heeft gekregen. Het is zwaar maar dat gaat echt wel weer voorbij, ik zou hem lekker gaan knuffelen en bij hem blijven tot hij weer slaapt dat het weer dat hij veilig is en het goed is. Lastige momenten maar komt wel goed. Sterkte

3 dagen geleden

Reactie op lisascholte

Ik denk niet dat het eten te maken heeft met dat je zoontje huilend wakker ...
Ik hoop het, vanochtend kregen we hem net zoals vorige week niet rustig wou zelfs zijn fles nutrinipoeder niet hebben ,die hij juist hard nodig heeft. Straks controle dokter voor oren. Maja vorige keer konden ze eerst ook. Niks zien en ineens bij andere dokter waren oortjes rood. Mijn vriend was wel plots gestopt met nexium. En nu weer vsndaag gegeven uit nood

3 dagen geleden

Ik bedoel dit goed en hopelijk vat je het goed op maar misschien is het fijn voor je om een contactpersoon in je nabije omgeving te hebben bij wie je je zorgen en vragen kan uiten. Ik zie best vaak topics hier geopend door jou en lees het vaak als dat je echt ten einde raad ben met elke hobbel die jullie tegenkomen. En hoe fijn het ook is om je verhaal hier kwijt te kunnen, de vele meningen en adviezen kunnen je soms ook in de war brengen. Niemand kent jouw kindje en jouw situatie als de beste en ik denk dat je via de dokter wel iemand kan vinden waarbij je je zorgen kwijt kan er die er echt fysiek voor jullie allemaal kan zijn. In zulke zware tijden en de medische problemen die jullie met je lieve kindje ervaren horen jullie juist de steun te kunnen krijgen. Liefs.

3 dagen geleden

Reactie op lisascholte

Ik bedoel dit goed en hopelijk vat je het goed op maar misschien is het fij ...
Dat is het probleem niemand neemt ons serieus! Al vanaf vorig jaar niet ! Ja de laatste weken ben ik idd ten einde raad ondat het echt heftig eraan toe gaat. Gillen , bijten ,overstrekken en niet stil te krijgen . Leek beter te gaan masr begint weer. Net bij dokter geweesr en krijgen door verwijzing kno arts masr duurt weer ff. Hij heeft in oren gekeken kon niks zien ( zeiden ze vorige keer ook hele tijd en een ander zag wel wat) maar kan nog wel druk achter de oren zitten. Wij hebben sinds zijn geboorte extreem veel meegemaakt echt niet te bevatten helaas..xx

3 dagen geleden

Ik lees al lange tijd met je mee, onze kinderen zijn even oud. Hier ook een zorgenkindje en ik weet dus deels hoe wanhopig je er van kan worden, maar ook hoe angstig je kan zijn. Ik heb geleerd om rustig naar hem te kijken, even een stap naar achteren als hij overstuur is; wat doet hij, trekt hij ergens, verkrampt hij, waar kan de pijn vandaan komen? Wat laat hij zien? Als je een stap naar achter zet en echt even de tijd neemt (al is het een minuut) om te kijken wat er gebeurt, zie je vaak al veel. Maar kinderen voelen ook onze machteloosheid, onze angsten, frustraties en verdriet. Dit nemen zij over, alleen kunnen zij niks met deze spanning. Probeer voor jezelf even een momentje rust in te plannen, al is het een muziekje luisteren op bed, even te douchen. Even niks en zorgen voor jezelf. En idd, zoek iemand om mee te praten. Heb je een fijne verpleegkundige op het consultatiebureau? Je huisarts of praktijkondersteuner? Of eventueel een vorm van therapie? En ook voor je zoontje om alle ingrepen te verwerken? Zoals nei therapie? Je hebt al regelmatig een huisarts of arts in het ziekenhuis gezien, alleen kunnen zij nu niks ontdekken.. wat zou jij graag willen? Bespreek dit met ze, want je wordt anders weggestuurd en dan ben jij gefrustreerd en nog niet geholpen. Soms kan een osteopaat of manueel therapeut of nei therapie ook veel betekenen of de oorzaak van onrust van je zoontje te achterhalen. Ik weet niet of je dit al hebt geprobeerd? En is er een netwerk waar je op terug kan vallen? Iemand die je zoontje eventueel een dag kan overnemen, zodat jij op adem kan komen? Zorg ook goed voor jezelf 馃槝

3 dagen geleden

Reactie op Troelalaa

Ik lees al lange tijd met je mee, onze kinderen zijn even oud. Hier ook een ...
Ik probeer ook rustig te blijven maar om hem zo te zien doet echt pijn..hij gaat in bed heel erg bonken over strekken en gillen . Ook gebeurd dat beneden . En gaat zelfs in ons bijten . Zo ken ik hem totaal niet. Dus wij zijn echt aan het gissen wat kan het zijn. We worden wel naar kno arts doorverwezen om dingen uit te sluiten maja dat kan ff duren . Wij kunnen hem niet echt uit handen geven want hik heeft ook arfid en eet heel moeilijk, voor de tv en als andere geven neemt hij niet aan ,ook niet bij andere . Echt praten lukt niet want door instanties worden wij al aan gekeken als over bezorgde ouders . Gelukkig zag de huisarts wel vandaag dat dit extreem is. Bij ostepaat en manueel therapeut zijn we ook al geweest. Nu inmiddels slapen wij al 2 weken bijna niet. Ben wel echt op 馃槖馃槝

3 dagen geleden

Reactie op mel888

Ik probeer ook rustig te blijven maar om hem zo te zien doet echt pijn..hij ...
Dat lijkt me idd heel frustrerend. En dit is slopend voor jullie allemaal. Heeft de manueel therapeut en osteopaat toen iets voor jullie kunnen doen? Merkte je verbeteringen aan je zoontje? Ik hoor goede verhalen over nei therapie, ik heb dit zelf nooit gedaan dus ik kan je er niet veel over vertellen. Maar wie weet is dat nog iets om uit te proberen. Succes 馃崁

2 dagen geleden

Krijgt hij wellicht kiesjes door? Mijn dochtertje is nu ook vreselijk hard aan het huilen en gillen en overstrekken. Eet en drinkt super slecht. En kwamen er nu achter dat zij dus weer een kies door krijgt Gelukkig de laatste kiesjes 馃崁

gisteren

Reactie op michellebeen

Krijgt hij wellicht kiesjes door? Mijn dochtertje is nu ook vreselijk hard ...
Nee hebben we ook al naar gekeken, was dat maar waar dan wisten we dat het daar aan lag馃槼

39 minuten geleden

Reactie op mel888

Nee hebben we ook al naar gekeken, was dat maar waar dan wisten we dat het ...
Hoe is het inmiddels?