49 Reacties

8 maanden geleden

Iemand hier ook veranderende poep? Groen van kleur en gekke (beetje zuur/zoete) geur. Onze dochter heeft 12 dagen geleden de vaccinatie gehad

8 maanden geleden

Hier morgen precies een week geleden en zoontje lijkt sinds gisteren écht last te hebben van de bijwerkingen. Eerste dagen na het drankje vooral last van wat krampjes en lichte verhoging gehad. Gisteren weer verhoging en 1x diarree. Verder heeft hij erg veel last van lucht en slaapt daardoor ook minder goed, dus is hij erg hangerig en slaperig. Net een tuk gedaan van bijna 3 uur, flesje gedronken en nog geen uur later slaapt hij weer... Heb zó met hem te doen 😢

8 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Yes mijn dochtertje ook! Consultatie bureau vertelde dat je een zetpil mag ...
Ow die bij niet ,maar hij had ook fles verhoging die naar minder gezellig darmen konden het niet aan. Zetpil mag toch vanaf 3 maanden ?

8 maanden geleden

Reactie op roos2894

Onze dochter heeft hem vandaag gehad. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee, ...
En hoe is het gegaan?

8 maanden geleden

Is een baby besmettelijk na het vaccineren?

8 maanden geleden

Reactie op BabbyMommaB

Ja! Mijn zoon kreeg het van mn baby en werd heel ziek 🙁

8 maanden geleden

Reactie op BabbyMommaB

Het CB had ons iig gewaarschuwd om extra goed handen te wassen en op te letten met opa’s en oma’s en mensen met kwetsbare gezondheid. Interessant genoeg kreeg een vriendin op een ander CB die waarschuwing dan weer niet 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op lolavnh

En hoe is het gegaan?
Ze heeft een paar dagen krampjes gehad en minder in haar hum maar gaat inmiddels weer helemaal goed en zijn aan het genieten van de vakantie 😊

10 dagen geleden

Hai, mijn dochter heeft 11 dagen geleden het vaccin gehad. Ze heeft echt sinds een paar dagen hele erge krampen na de voeding. Heel erg krijsen en overstrekken. Ontlasting is ook sinds de krampen wat dikker en groener/donkerder.