17 Reacties
2 jaar geleden
Bizar kan ik contact met je opnemen? Dit is precies ons verhaal en zoek echt iemand die het zelfde meemaakt. Welke medicatie je krijgt? Wij zijn ook al ziekenhuis opname verder en ben een beetje ten einde raad wat er nou aan de hand is. Gister heeft ze wel het vaccin gehad geen last van gehad zijn niet echt kinderen die er bijwerkingen van krijgen gelukkig! ❤️
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft vorige week het vaccin gehad en was even 2 dagen wat onrustiger dan normaal en had wat dunne ontlasting. Vond het erg meevallen aangezien het cjg zei dat de klachten een week zouden kunnen duren
2 jaar geleden
Hier hadden ze ons gewaarschuwd dat ons kindje 3-10 dagen na het vaccin last zou kunnen hebben van z'n buik. Dat blijkt ook wel het geval. In de eerste dagen dunne ontlasting die erg stonk en heel veel windjes die ook echt vies roken. Regelmatig ook buikkramp, maar met het fietsen van de beentjes was dat heel goed te handelen. 1 dag heeft hij heel slecht geslapen van de kramp. Inmiddels een weekje verder en nu nemen de bijwerkingen wat af!
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft hem gisteren gehad geen bijwerkingen ervan gehad gelukkig
2 jaar geleden
Gisteren heeft onze zoon de rota vaccinatie gehad. Bijwerkingen konden tussen 3 en 10 dagen duren, tot nu toe nog geen bijwerkingen, alleen wat meer spugen l
2 jaar geleden
Reactie op Manon222
Bizar kan ik contact met je opnemen? Dit is precies ons verhaal en zoek ech ...
Dat mag zeker! Ik heb ook veel behoefte aan praten met mensen in een soortgelijke situatie. ilona.hartog is mijn Insta en op Ilona Hartog Abee kun je me vinden op Facebook. Stuur maar even PB, dan kan ik je mijn nummer geven. Of pb via hier? Laat maar even weten waar je me een pb stuurt
2 jaar geleden
Inhoud verwijderd door Sem. Waarom wel/niet vaccineren is niet toegestaan op het forum en niet de vraag van ts