7 Reacties

2 jaar geleden

Wat ik heb meegekregen is dat je beter niet te heet kan gaan (boven 70掳) en ook beter niet te lang in een sauna/bad. Zelf houd ik voor de zekerheid 60掳 aan en volg ik voornamelijk mijn gevoel. Zeker wanneer je vaker naar de wellness gaat zul je wel herkennen wanneer het te warm/te lang is voor je lichaam. Ook dompelbaden zouden niet verstandig zijn vanwege een te snelle verandering in temperatuur.

2 jaar geleden

Ik volg even mee ben zelf ook erg benieuwd namelijk!

2 jaar geleden

Als je voor de zwangerschap vaker ging moet het kunnen, niet te lang en niet te heet. Ik ben een paar weken geleden geweest (bij 23 weken) maar vond het echt helemaal niks helaas.

2 jaar geleden

Volgens mijn gynaecoloog en vroedvrouw is het veilig. Alleen niet te lang en zien dat je niet te intens gaat met de temperaturen. Heb het zelf gedaan rond 21 weken en vond het zalig om te ontspannen in die warmte 馃グ

2 jaar geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/sauna-zwanger-bezoeken/ dit staat er op de site van 24baby zelf. Ik ga morgenavond weer een paar uurtjes, ben sowieso al geen fan van de extreem warme sauna's dus ik hou het bij de 60/70 graden sauna's, het bubbelbad en zwembad, lekker scrubben en dutjes in de ontspanningsruimte 馃槉

2 jaar geleden

Na 32 weken mag je ook niet meer in bubbelbaden heb ik gelezen

2 jaar geleden

Ja hoor mag gewoon alleen niet de sauna鈥檚 met echt hoge tempraturen, niet in infraroodsauna鈥檚 en vaak na 10 min even eruit om niet te lang in die tempraturen door te brengen. Kijk anders even op de website van de welness waar je heen wilt daar staat het vaak ook beschreven. Ik ga a.s. zondag ook met vriendinnen en 27+2 wk zwanger, even heerlijk ontspannen. Alleen laatste periode mag t echt niet meer ivm evt infectiegevaar als je toch misschien al wat ontsluiting hebt (die je dus niet altijd hoeft te voelen).