9 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op lmv24
Hier wordt ze rond 6:30 wakker, begint aan haar slaapje rond 11:30 en is da ...
En hoe oud is ze ? Slaapt ze dan ook de gehele nacht door ?
6 dagen geleden
Reactie op lmv24
Ze is 11 maanden, en wordt vaak nog 1 keer wakker snachts
Oh knap dat ze dan al zolang kan wakker blijven! Mijn zoontje red met moeite 4 uur aan het begin van de dag! Maar weigert nu steeds het 2de slaapje waardoor die wakkertijd super lang wordt telkens.. soms wel dik 6 uur!
6 dagen geleden
Reactie op Tijgetjuh
Hier slaapt ze tot smorgens 6/7 en vaak rond 11.30/12.00 een uurtje en gaa ...
Wordt ze dan snachts wakker voor een flesje of? Mijn zoontje is de laatste tijd gewoon echt uren in de nacht wakker!
6 dagen geleden
Reactie op lmv24
Hier wordt ze rond 6:30 wakker, begint aan haar slaapje rond 11:30 en is da ...
Hier ongeveer hetzelfde schema. Soms is het dutje iets later bijv om 12.00 uur en hier slaapt ze ongeveer 2-3 uur. Rond 18.30-19.00 naar bed en rond 23.30 wordt ze nog een keer wakker en geef ik nog een kleine fles (ze gaat anders hard huilen en niet verder slapen).
6 dagen geleden
Reactie op sherenaberrens
Wordt ze dan snachts wakker voor een flesje of? Mijn zoontje is de laatste ...
Ze word wel paar keer wakker maar dan heeft ze schone luier nodig en speentje en 1x voor een flesje die tijden verschillen heel erg soms slaapt ze 5 uur achter elkaar soms word ze elk half uur wakker dat ze iets nodig heeft en soms komt ze elke 5 minuten dan neem ik haar bij ons in bed en slaapt ze verder. Ze heeft altijd heel slecht geslapen en heeft ze de eerste 7/8 maanden bij ons in bed geslapen. Het liefst wilde ze 24 uur per dag vastgehouden worden. Dus wij maken ons niet zo druk om paar keer wakker worden.
Onze 3e zoon die was tot hij 3,5 jaar was ook uren in de nacht wakker, die was aan het kletsen en spelen tot hij weer in slaap viel. Zolang ze dan niet huilen lekker laten zou ik zeggen.