18 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op nora2017
Sorry maar HOE scheren jullie je überhaupt nog daaronder? Ik zie echt niks ...
Ik heb de boel daaronder de vorige keer op de tast geschoren... Resultaat: kapotte lippen en omdat ik ascal slik (bloedverdunnend) dus ook een soort bloedbad. Ik doe het niet meer 😂
2 jaar geleden
Reactie op nora2017
😂 i feel you
2 jaar geleden
Reactie op Kraps
Ik las ooit de tip om vlak voor je bevalling het niet meer te scheren zodat ...
Huh, makkelijker ? Als er een haarbos zit lijkt mij dat niet makkelijker 😂🤨
2 jaar geleden
Reactie op Tvdr
Ik raad jullie allemaal aan om te scheren met zo'n scheerapparaatje met een ...
Ik krijg van zo’n ding met zeeprand alleen maar irritatie en uitslag🥲
Ik heb die “nieuwe” venus speciaal voor daar inclusief scheergel ervan. Maar dan nog, ga echt niet moeite zitten doen om de boel daar knap te krijgen hoor🤣 kost me veel te veel moeite
2 jaar geleden
Reactie op nora2017
Ik gebruik een spiegel. En wat minder schadelijk is, is zo’n (baard)trimmer. Dat hoef je er geen mesjes langs te halen maar kan je wel een beetje het ergste weg halen 😅
2 jaar geleden
Volgens mij is het juist beter om je te scheren of in elk geval niet teveel haar te hebben zodat de verloskundige juist goed de boel tijdens het persen in de gaten kan houden en je goed kan begeleiden zodat je zo min mogelijk scheurt. Mits je de aanwijzingen goed opvolgt. Ik scheer me minstens 1 keer per week op gevoel. Dan zal het wel netjes genoeg zijn als ik beval 😂
2 jaar geleden
Het maakt de verloskundige of iemand anders echt niet uit of je een bos haar daar beneden had..
Ik laat normaal waxen, maar bij vorige zwangerschap.. corona dus ja alles dicht.. maanden niet kunnen waxen.. ging allemaal prima..
Alleen na bevalling met bloeden is het frisser vond ik zelf dan.. dan blijft bloed niet in je haartjes zitten (bloeden kan 6wkn aanhouden)
2 jaar geleden
Reactie op DiamondR
Volgens mij is het juist beter om je te scheren of in elk geval niet teveel ...
Hahhah hier ook op gevoel, ben benieuwd of het er überhaupt een beetje toonbaar uitziet of dat t meer lijkt alsof een kleuter z'n haren geknipt heeft 🤣🤣🤣