Ik gebruik de HG schimmelreiniger, heb je gewoon bij de jumbo/AH. Werkt ontzettend goed is een schuim en spuit je gewoon op de voegen, je hoeft het alleen te laten inwerken, niet schrobben of iets en achteraf afspoelen en alles is weer perfect wit:) hoop dat het helpt
Van bizon is een goeie! Insprayen, 10 min intrekken en afspuiten. Zal het alleen door je partner laten doen. De geur is heftig en denk niet zo best voor je als je zwanger bent.
De groene dasty van de wibra!
Dat spul is echt geweldig. Er zit wel chloor in, dus pas op met kleding!
Het is echt heel heftig spul, dus misschien voor tijdens de zwangerschap iemand anders laten doen.
Tevens is het niet eens heel erg duur.
Ik zou met schimmelreiniger wel oppassen. Bij natuursteen kan dit vlekken veroorzaken en als je plafond geverfd is kan dit afbladderen. Dus eerst even op een klein stukje testen.
En zoals andere al aangeven zou ik dit niet meer zelf doen, maar door je partner laten doen.
Woon je in een huur huis van een woning stichting ? Die van ons is langs geweest om het weg te halen en te verfen op het plafond. De tegels laat ik door een schimmel reiniger doen of bleek.
Pas wel zelf op met die producten dus probeer je man of een bekende van Je te laten doen het liefst .
3G
Alleen op de tegels spuiten, inwerken en afspoelen.
Werkt goed, maar ik vind het normaal al pittig spul dus houd ik al een handdoek voor mn mond en neus.
Bij de schimmelreiniger schuimspray geen last van verf dat afbladdert. Kan ...
Bij mijn schoonzusje is een groot deel van het plafond naar beneden gekomen. Dus ik zou het toch op een klein stukje uit proberen voordat je alles inspuit.