12 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik de HG schimmelreiniger, heb je gewoon bij de jumbo/AH. Werkt ontzettend goed is een schuim en spuit je gewoon op de voegen, je hoeft het alleen te laten inwerken, niet schrobben of iets en achteraf afspoelen en alles is weer perfect wit:) hoop dat het helpt

2 jaar geleden

Reactie op M.lina

Ik gebruik de HG schimmelreiniger, heb je gewoon bij de jumbo/AH. Werkt ont ...
Dat moet je iemand anders dan wel even laten doen. Die stoffen die vrij komen zijn niet goed voor je

2 jaar geleden

Van bizon is een goeie! Insprayen, 10 min intrekken en afspuiten. Zal het alleen door je partner laten doen. De geur is heftig en denk niet zo best voor je als je zwanger bent.

2 jaar geleden

De groene dasty van de wibra! Dat spul is echt geweldig. Er zit wel chloor in, dus pas op met kleding! Het is echt heel heftig spul, dus misschien voor tijdens de zwangerschap iemand anders laten doen. Tevens is het niet eens heel erg duur.

2 jaar geleden

Reactie op savannahvdkuijl

Van bizon is een goeie! Insprayen, 10 min intrekken en afspuiten. Zal het a ...
Die ken ik mar vind ik niet goed werken helaas

2 jaar geleden

Reactie op M.lina

Ik gebruik de HG schimmelreiniger, heb je gewoon bij de jumbo/AH. Werkt ont ...
Deze gebruiken wij ook!

2 jaar geleden

Ik zou met schimmelreiniger wel oppassen. Bij natuursteen kan dit vlekken veroorzaken en als je plafond geverfd is kan dit afbladderen. Dus eerst even op een klein stukje testen. En zoals andere al aangeven zou ik dit niet meer zelf doen, maar door je partner laten doen.

2 jaar geleden

Bij de schimmelreiniger schuimspray geen last van verf dat afbladdert. Kan prima op gestucte en geschilderde plafond e.d.

2 jaar geleden

Woon je in een huur huis van een woning stichting ? Die van ons is langs geweest om het weg te halen en te verfen op het plafond. De tegels laat ik door een schimmel reiniger doen of bleek. Pas wel zelf op met die producten dus probeer je man of een bekende van Je te laten doen het liefst .

2 jaar geleden

Reactie op christawolf

Woon je in een huur huis van een woning stichting ? Die van ons is langs ge ...
Nee wij hebben een koopwoning. Het zit ook echt alleen aan de onderkant van tegels/voegen. Maar mijn man mag morgen wat middeltjes uitproberen haha

2 jaar geleden

3G Alleen op de tegels spuiten, inwerken en afspoelen. Werkt goed, maar ik vind het normaal al pittig spul dus houd ik al een handdoek voor mn mond en neus.

2 jaar geleden

Reactie op aknit

Bij de schimmelreiniger schuimspray geen last van verf dat afbladdert. Kan ...
Bij mijn schoonzusje is een groot deel van het plafond naar beneden gekomen. Dus ik zou het toch op een klein stukje uit proberen voordat je alles inspuit.