5 Reacties

18 dagen geleden

Hoe was de band voordien? En ben er mee eens jullie kindje en jullie regels.. maar misschien is het goed om eens echt een gesprek met haar aan te gaan en alles uit te spreken en misschien klaart dan de lucht een beetje.. En wat betreft niets mogen doen, misschien is het goed dat je je haar een keer een kans geven voor een flesje etc.. als je er bij bent.. als je haar daar in vertrouwd.. en wat betreft chemo en hygiëne heel goed dat je dat doet en aangeeft. Hopelijk klaart het een beetje tussen jullie op.. want is erg vervelend op deze manier terwijl je wil genieten

18 dagen geleden

Reactie op Laula1988

Hoe was de band voordien? En ben er mee eens jullie kindje en jullie regel ...
We gingen er voor 1x in de maand langs . Deden nooit niks samen. Dus niet echt een band met elkaar. Dus wij doen nu al de moeite om er elke week langs te gaan. Als we daar komen heeft de kleine al gegeten etc.. want dit is meestal Rond half zes als de partner terug is van het werk. Kleine eet rond vier u half vijf. Ik leef in functie van men dochter en niet van haar denk ik dan ?

18 dagen geleden

Reactie op Mommy to bee/

We gingen er voor 1x in de maand langs . Deden nooit niks samen. Dus niet e ...
Nee dat is zeker waar.. je hoeft je ook niet aan te passen aan haar . Maar ze komt ook niet zelf een keer bij jullie langs.. Wat ik ook al zei jullie kindje jullie regels maar als ze er in mee kan doen is het toch alleen maar mooi.. maar begrijp je frustratie

18 dagen geleden

pfff toen ik was bevallen moesten we 2 weken in de ziekenhuis blijven elke dag hebben we bezoek ontvangen vooral vanuit mijn schoonfamilie ik had aangegeven dat ik behoefte had aan een dagje rust en even niemand over de vloer wou hebben. ze nam mij dat kwalijk en gaf aan dat ik het niet kan maken om hun te weigeren. en nu nog heletijd bemoeien hoe ik me kind opvoed ect. i feel u

18 dagen geleden

Zo herkenbaar, maar ik heb de strijd opgegeven.. heb een gesprek gehad, uitgelegd hoe dingen voelde en over kwamen, ze zag het niet, ze bedoelde het niet zo noem maar op.. je kan een gesprek aangaan, maar geef t weinig kans want hun zijn zielig en jij doet alles fout. Ik leef me leven, en heb me schoonfamilie beetje links neergelegd. Bellen prima, appe prima, langskomen prima, maar wil je bemoeien doe t bij een ander mij dan niet bellen. Probeer duidelijk je grens te geven en zeg gewoon dat je t niet fijn vind. Lost waarschijnlijk niks op maar je bent het kwijt. Maar bespreek het ook goed met je vriend, tenslotte is t zijn moeder. Succes en laat je zeker niet gek maken!!