20 Reacties

2 jaar geleden

Jinte!

2 jaar geleden

Jinte

2 jaar geleden

Jinte Leuke combinatie!

2 jaar geleden

Jinthe, vind de namen anders teveel op elkaar lijken

2 jaar geleden

Jinthe

2 jaar geleden

Jinthe

2 jaar geleden

Jinthe ❤️

2 jaar geleden

Jinthe vind ik mooier

2 jaar geleden

Jinthe 🩷✨

2 jaar geleden

Jinte, qua uitspraak veranderd er toch niks? en zo is de schrijfwijze meer dezelfde stijl en ook makkelijk voor het kind om te leren denk ik zo…

2 jaar geleden

Heel persoonlijk, maar ik zou voor Jinte gaan (ben zelf een beetje tegen overbodige letters)

2 jaar geleden

Reactie op Kersje23

Jinthe, vind de namen anders teveel op elkaar lijken
Dat zou ook een reden zijn om het inderdaad als Jinthe te schrijven. Echter zijn we ook niet echt van extra letters in namen die niet nodig zijn. Vandaar de twijfel.

2 jaar geleden

Reactie op YEdB

Heel persoonlijk, maar ik zou voor Jinte gaan (ben zelf een beetje tegen ov ...
Wij zijn ook een beetje tegen overbodige letters in namen. Alleen ben ik anders bang dat de namen te veel op elkaar lijken. Vandaar de twijfel

2 jaar geleden

Ik zou voor Jinthe gaan!😄

2 jaar geleden

Ik zou ook voor Jinthe gaan. Ik vind dat sowieso een mooiere schrijfwijze maar ook mooier omdat het anders te veel op Jitse lijkt.

2 jaar geleden

Het lijkt toch erg op Jitse, óók met een h. Daar kiezen jullie bewust voor lijkt me? Leuk samen! Dan zou ik de h gewoon weglaten als je niet van de extra letters bent.

2 jaar geleden

Jinthe Omdat ik zonder te weten hoe t moet voor deze schrijfwijze zou gaan. Vind persoonlijk die h erbij mooier staan. Daarbij lijkt het dan iets minder op Jitse, wat ik persoonlijk handiger zou vinden. Maar beide opties zijn mogelijk natuurlijk. Het is sowieso een naam die je zal moeten spellen denk ik aangezien ik ook de varianten met Y ipv J ken. Om die reden voor onze eigen dochter ook een minder voorkomende spelwijze gekozen. Esmae ipv Esmée.

2 jaar geleden

Ik hou van zo simpel mogelijk dus zou daarom voor Jinte gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Michelle321

Dat zou ook een reden zijn om het inderdaad als Jinthe te schrijven. Echter ...
Snap ik, dan heb je zelf je antwoord gegeven 😉

2 jaar geleden

Jinthe vind ik mooier, en ook mooier bij Jitse