2 Reacties
18 uur geleden
Ik heb ook regelmatig dat ik mijn dochter (bijna 2) even achter het behang zou willen plakken 馃槄. Ik zelf voel me hier dan niet direct schuldig om want ik vind dit een heel menselijk iets. Natuurlijk moet je niet de hele dag door tegen je kind gaan snauwen maar het is niet raar dat als ze even het bloed onder je nagels vandaan halen dat jouw geduld als mama ook even opraakt. Ik vind ook dat je dan best mag laten merken dat het vervelend gedrag is, wat mij betreft is dat ook een stukje opvoeding. Ik merk aan mijn dochter dat ze ons soms echt aan het uittesten is, want ze kan ook op momenten wel heel goed luisteren. Als ze echt een driftbui heeft proberen wij haar altijd te troosten, maar soms is mijn eerste reactie ook gewoon ge茂rriteerd omdat ze dan doet alsof de wereld vergaat om iets kleins 馃槀. Wij mama鈥檚 zijn ook maar mensen en als we soms even wat minder gezellig en liefdevol reageren zegt dat wat mij betreft niks over hoeveel we van onze kinderen houden en of we een goede mama zijn.