21 Reacties

24 dagen geleden

Mijn beide kindjes lagen ook zo toen ze zelf konden draaien. Ik heb ze zelf nooit teruggedraaid, man en broertje weleens toen hij oppaste.

24 dagen geleden

Die van ons ligt ook bijna altijd zo. Liefst ook nog helemaal boven in zijn bed tegen de spijlen. De eerste twee dagen heb ik hem een aantal keer terug gedraaid, maar dat was dweilen met de kraan open, ik was de kamer nog niet uit en hij was al teruggedraaid. Ik las laatst dat dit op de foetus houding lijkt en dat kinderen daarom vaak zo liggen. Volwassenen liggen vaak ook in de foetushouding maar dan op de zij. Een kind heeft het evenwicht en balans nog niet om met opgetrokken benen op de zij te liggen. Ik vond het erg geruststellend toen ik dat las.

24 dagen geleden

Reactie op koningvansummeren

Die van ons ligt ook bijna altijd zo. Liefst ook nog helemaal boven in zijn ...
Dankjewel!

24 dagen geleden

Die van ons, 10 maanden, ligt ook altijd zo, altijd al een buikslaper geweest. Als hij zelf kan draaien kan het echt geen kwaad :) Temperatuur lijkt me ook prima, wij hebben dezelfde slaapzak (hema?) maar hebben wel de mouwen eraan geritst nu

24 dagen geleden

Reactie op koningvansummeren

Die van ons ligt ook bijna altijd zo. Liefst ook nog helemaal boven in zijn ...
Als hij kan ademen oke lijkt me? Hier hoofd naar achteren altijd.

24 dagen geleden

Ons zoontje gaat ook sinds twee nachten zo liggen. Ik vind het zelf ook helemaal niet prettig. Heb hem ook telkens omgedraaid met z’n hoofdje, maar ook hier ligt hij dan vrij snel weer hetzelfde. Hier heeft hij lijkt het wel één van z’n handjes eronder liggen, maar erg goed zien kan ik het niet. Hier twijfelde ik ook aan het koud hebben. Wij hebben lange mouwen romper, dezelfde pyjama als jou /jullie zoontje en een tog 3.0 slaapzak, velours net als de pyjama en nog een laken/deken met teddy aan de binnenkant. Vind hem alsnog niet lekker warm voelen in de nacht, dus heb wat warmere dingen besteld 😅. Toch hoop ik dat hij z’n hoofd schuin gaat doen met slapen 🙈, mijn nachtrust is toch minder hierdoor ofzo. Misschien is het een kwestie van wennen.

24 dagen geleden

Reactie op Niefesteph

Ons zoontje gaat ook sinds twee nachten zo liggen. Ik vind het zelf ook hel ...
Volgende week ook 11 maanden en temperatuur slaapkamer tussen de 18.7/19.7.

24 dagen geleden

Ons zoontje ligt ook altijd zo en dan met zijn billen omhoog. Het liefst ook helemaal boven in zijn bedje. Hij slaapt al enkele maanden zo en wij laten hem lekker liggen. 😊

24 dagen geleden

Reactie op kimmm_86

Die van ons, 10 maanden, ligt ook altijd zo, altijd al een buikslaper gewee ...
Ja, we hadden nu zonder mouwen gedaan want dat was te krap. Ik heb een puck a baby en een nijntje van de zeeman, maar die hingen allebei nog aan het wasrek 😬. Deze paste die nog net haha. Aan de temperatuur ligt het idd niet .. denk dat die t gewoon lekker vind liggen 🤭

24 dagen geleden

Reactie op Niefesteph

Ons zoontje gaat ook sinds twee nachten zo liggen. Ik vind het zelf ook hel ...
Jaaa en dan hoor ik 'm ademen via de camera want hij is verkouden en hij snurkt😂. Dus dan denk ik oké het gaat goed... maar hij zal t wel lekker vinden liggen zo..

24 dagen geleden

Hier ook een buikslaper, en het liefst in oncomfortabel ogende posities 😂 wij draaien haar niet terug, blijkbaar ligt ze zo lekker. Hij slaapt op zijn handjes denk ik, dan heeft hij gewoon ruimte on te ademen lijkt me 😊

24 dagen geleden

Mijn dochter ligt ook altijd zo! Zoals al gezegd, als ze goed kunnen draaien kan het geen kwaad, ze draaien dan echt wel terug als het niet goed voelt! Veel kindjes vinden dit gewoon heel lekker liggen denk ik. Mijn dochter gooit vaak nog haar kont in de lucht en dan het gezicht helemaal in het matras gestopt🤣

24 dagen geleden

Reactie op Ashley1292

Mijn dochter ligt ook altijd zo! Zoals al gezegd, als ze goed kunnen draaie ...
Mijn nichtje van bijna 3 slaapt nog steeds zo, kontje in de lucht 🧡

24 dagen geleden

Reactie op KimM0390

Mijn nichtje van bijna 3 slaapt nog steeds zo, kontje in de lucht 🧡
Vind dat zo schattig🩷

24 dagen geleden

Haha, alsof ik mijn eigen dochtertje zie 😍❤️ hier ook altijd terug draaien toen ze kleiner was, toen met ademend matras al iets geruster op, en nu ga ik vaak wel eventjes checken of je goed op haar handen ligt, maar dit is altijd het geval! Ze slaapt heerlijk zo haha 🫠💕

24 dagen geleden

Doet die van mij ook! Ze draaien echt als het niet goed voelt en ja je kan hun hoofd draaien maar zelfs in hun slaap zijn ze eigenwijs haha

24 dagen geleden

Onze zoon van 11 maanden slaapt ook vaak precies zoals op de foto! Vond het in het begin ook eng hoor, maar ben er inmiddels aan gewend. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms wel op de camera van de babyfoon kijk of hij nog ademt 😂

23 dagen geleden

Onze dochter van net 10 maand doet dit ook. Ik check altijd wel of het goed gaat maar kennelijk vind zij dit een fijne houding. Omdraaien heeft ook geen nut want ze draait toch wel weer terug hahaha

23 dagen geleden

Yes hier ook precies hetzelfde! Al sinds 3 maanden zo. Moet wel zeggen dat ik toen direct een aerosleep matras en topper heb aangeschaft. Zonder dat matras voelde ik me destijds absoluut niet gerust.

23 dagen geleden

Reactie op Pukkie24

Onze dochter van net 10 maand doet dit ook. Ik check altijd wel of het goed ...
Ja eerst probeerde ik het continue maar heeft inderdaad echt geen nut 😂