13 Reacties

10 dagen geleden

Oh wat een herkenning. Hebben dit ook al een aantal nachten. En men om mij heen roept sprongetje. Nou hoelang duurt dit sprongetje pfff. Heel mijn nachtrust veranderd ook en dan zeg ik het nog netjes.

10 dagen geleden

Reactie op Kyra86

Oh wat een herkenning. Hebben dit ook al een aantal nachten. En men om mij ...
Dat zeg je inderdaad netjes haha..🤭

10 dagen geleden

Heel herkenbaar. Hier ook geen koud nekje maar weer heel slecht slapen. Ook zelfstandig in slaap vallen lukt hem niet. Hij rolt in zijn bed, huilt veel en hij ligt dan elke keer achterstevoren erin. Ons zoontje is nu ook elke ochtend al om 5 max 5:30 wakker. Pas als wij hem tussen ons in leggen dan is die rustig en slaapt die soms nog wat. Ik heb zelf het gevoel dat het weer een sprong is. Vind het namelijk lijken op de vorige rond de 9,5/10 maanden wat betreft slapen enz.

9 dagen geleden

My daughter will be 11 months on Tuesday and she is doing this too. She keeps rolling and turning in her bed. And now when we bring her to our bed she doesn't even want to sleep, she wants to play. She is only sleeping on lap. No sleep at all for us.

9 dagen geleden

Zelfde hier bij 10.5 maanden! Ineens lukt alleen bovenop me slapen, wegleggen lukt niet, zelfs bij ons in bed… een fase denk ik? Dit is niet lang vol te houden

9 dagen geleden

Reactie op solideogloria

Zelfde hier bij 10.5 maanden! Ineens lukt alleen bovenop me slapen, weglegg ...
Pffff hier precies hetzelfde al een week 😭. Echt niet te doen

9 dagen geleden

Pff zo herkenbaar! Mijn zoontje is in de nacht opeens klaar wakker en dan gaat hij spelen in bed🙄

8 dagen geleden

Ik zit hier met het zelfde dilemma.Eerst kon ik haar nog troosten door over haar rug te aaien en dan viel ze weer in slaap, maar nu klimt ze omhoog en reikt ze met haar handje van “ pak mij op” ik ben zo moe dat ik snel geneigd ben om haar dan aan de borst te leggen, maar ik wil juist afbouwen met borstvoeding en hou zo ook iets in stand ofzo

8 dagen geleden

Was hier ook een aantal weken weer drama met slapen. Sinds paar dagen slaapt ze weer goed en is ze weer vrolijk (nu 11 maanden)! Ze heeft toen ook wat meer bij ons in bed geslapen. Was het op een gegeven moment wel echt zat (en heel moe) en toen een paar nachten streng/duidelijk gezegd, welterusten, we gaan slapen en als ze weer op stond in bed: nee, we gaan slapen. Of ze het begreep weet ik niet, maar het hielp hier wel...!

8 dagen geleden

Bij ons is het opeens ook drama, en dan vooral met in slaap komen ‘s avonds. De slaapjes overdag gaan goed alleen wanneer ze de nacht in hoort te gaan is er opeens energie voor 1000 terwijl ik wel alle tekenen van slaap zie. Ook wordt ze daarna vaak wakker. Wij gaan proberen overdag de slaapjes nu te beperken, maar te weinig slaap werkt natuurlijk ook averechts… nog meer die dit ervaren? Morgen is ze precies 11 maanden.

8 dagen geleden

Reactie op Nina-2024

Was hier ook een aantal weken weer drama met slapen. Sinds paar dagen slaap ...
Fijn om te lezen dat er ook mensen zijn waar het alweer beter gaat haha! Hier 10,5 maand en inslapen gaat prima, maar ze wordt na 2uur wakker en gaat dan direct in bed staat terwijl ze eigenlijk hartstikke moe is. Vaak zijn we 2u verder voordat ze weer slaapt

8 dagen geleden

Reactie op lynnwlms

Bij ons is het opeens ook drama, en dan vooral met in slaap komen ‘s avonds ...
Echt precies dit ervaren wij. Ik probeer al 2,5 week positief te blijven maar de lol is er wel vanaf. Overdag slaapt ze goed en rond bedtijd is ze overduidelijk moe maar na haar fles begint het, inderdaad energie voor 100000 en ze houdt het doodleuk vol. Uiteindelijk geef haar ik nog maar een fles. En dan begint het nachtelijke feest. Ze wordt of meeerdere keren huilend wakker en dan moet ik haar in slaap wiegen of ze is gewoon weer klaarwakker en dan zit ik midden in de nacht beneden. Ze is nu 11.5 maand…

3 dagen geleden

Reactie op lynnwlms

Bij ons is het opeens ook drama, en dan vooral met in slaap komen ‘s avonds ...
Ik las dat je niet de slaap overdag moet beperken (wel maar max 3 uur) maar dat je juist in dat laatste blok wakker zijn je kindje extra moe moet maken, ik ga dit ook maar proberen ik denk dan aan naar de schommel in de speeltuin, door de drukke winkel heen lopen en indrukken opdoen, vliegtuigje spelen etc?