5 Reacties

7 dagen geleden

Droomsap! Je kan een proef verpakking aanvragen 😴

7 dagen geleden

Reactie op lolavnh

Droomsap! Je kan een proef verpakking aanvragen 😴
Yes, dit werkt top! :) maar ondanks lig ik toch nog wel eens rond 3/4 uur wakker…

7 dagen geleden

Lig je wakker om dat je ligt te piekeren of een 'vol hoofd' hebt? Dan helpt deze oefening: ga rechtop staan, buig met je bovenlijf voorover en laat je bovenlijf en hoofd hangen. Blijf een paar minuten in deze houding. Dit is goed voor de doorbloeding maar ook om uit je hoofd te komen en te ontspannen.. ik doe nu 1x in de week yin yoga en die oefeningen helpen mij heel erg om te ontspannen en uit mijn hoofd te gaan.

7 dagen geleden

Komt door de hormonen. Ik heb ook erge slaapproblemen gehad en dit duurde wel een half jaar en nog steeds heb ik er soms last van. Er is een fb-groep voor: Slapeloosheid na het krijgen van een kind. Het moet vanzelf overgaan🥺, maar soms is het wel fijn om herkenning te krijgen.

7 dagen geleden

Nou ik lig zeker niet te piekeren ofzo maar ik word wakker. Vroeger ging ik dan even plassen en dan viel ik weer in slaap, nu werkt dat dus blijkbaar niet zo… maar ik ga eens kijken wat ik kan met jullie tips. Idd ook fijn dat ik niet de enige ben