9 Reacties

vorige week

Ik volg even, onze zoon gaat ook over naar de peutergroep over 2 weken en moet dan op een stretcher slapen. Ik vind het wel spannend. Hij slaapt tussen de middag normaal nog 2uur

vorige week

Onze meid gaat in februari over en dan gaat ze ook slapen op een stretcher en met deken. Dekentje zijn ze al vroeg mee gestart om dit te oefenen (en thuis ook) maar een stretcher is nieuw. Ben ook heel benieuwd hoe dit gaat straks.

vorige week

Reactie op kimmm_86

Ik volg even, onze zoon gaat ook over naar de peutergroep over 2 weken en m ...
Onze zoon ook 2 tot 3u maar gister bij de opvang 10 min, hij was dood en doodmoe toen hij thuis kwam.. helemaal uit zijn doen

vorige week

Waar is dat voor? Waarom niet gewoon bedjes?

vorige week

Reactie op angela0206

Onze zoon ook 2 tot 3u maar gister bij de opvang 10 min, hij was dood en do ...
Ojee, daar ben ik dus ook zo bang voor! En dan thuis helemaal uit het ritme. Tot hoe laat blijft jullie zoon op de opvang?

vorige week

Hier hetzelfde, op de dag dat ze echt over ging heb ik ze gemaild dat ik er buikpijn van heb. Ik werd de volgende dag netjes opgevangen en ze maakte een bedje vrij tussen 12 en 2 van de groep waar ze vandaan kwam

vorige week

Ahw ik snap wel wat je je zorgen maakt, slaap is natuurlijk wel belangrijk. Hier ging het gelukkig wel meteen goed op een stretcher en wilde ons zoontje juist niet in de slaapkamer op de babygroep. Ik denk wel echt dat het een kwestie van wennen is. Hopelijk gaat het snel beter.

vorige week

Reactie op Ann9319

Waar is dat voor? Waarom niet gewoon bedjes?
De bedjes zijn vaak in ledikant maat, hier slapen sommige peuters (waaronder ons zoontje) al niet meer in. Daarnaast is er bij ons op de opvang geen slaapkamer dus dit een flexibele en veilige methode :).

2 dagen geleden

Is er geen bedje voor hem ter beschikking? Jeejtje zeg..lees steeds gekkere dingen die verzonnen worden oo de opvang..je kijkt toch naar het kind?? Mijn kind van net 4 zie ik niet eens op een stretcher slapen..laatstaan liggen..om maar niet te beginnen over mijn kind van 2..