18 Reacties

11 maanden geleden

Ik vervang bijtspeelgoed na een x aantal weken.

11 maanden geleden

Reactie op Grasveld

Ik vervang bijtspeelgoed na een x aantal weken.
Duur grapje 🙈 vind Sophie de Giraf geen goedkoop speelgoed haha!

11 maanden geleden

Wij wassen Sophie met warmwater en dreft afwasmiffel 1x in de week en extra als ze echt heel vies is. Hij speelt er elke dag mee en geen rare geurtjes.

11 maanden geleden

Hoe was je het af? Toch niet helemaal onder water?🙈🙈🙈 dan komt de geur waarschijnlijk van de binnenkant

11 maanden geleden

Ik heb van attitude speciale spray gekocht voor speelgoed

11 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Duur grapje 🙈 vind Sophie de Giraf geen goedkoop speelgoed haha!
Ik vind het wel meevallen als je dat 1x in de 6 of 8 weken vervangt. Hij speelt met één speeltje per keer en dat holle speeltje van Sophie de Giraf kan gaan schimmelen aan de binnenkant dus vervang die liever.

11 maanden geleden

Reactie op Grasveld

Ik vind het wel meevallen als je dat 1x in de 6 of 8 weken vervangt. Hij sp ...
Maar dat gaat toch alleen schimmelen als je hem in het water wast (en dus onder water houd) ik heb deze ook, maar dan het hert! Bij mij ruikt hij helemaal niet..

11 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Maar dat gaat toch alleen schimmelen als je hem in het water wast (en dus o ...
Kan hoor maar kreeg een beetje de kriebels bij die gedachten na het zien van foto’s met beschimmelde binnenkanten. Ik doe daarom holle speeltjes weg na verloop van tijd en heb ook speeltjes die niet hol zijn en die was ik gewoon af.

11 maanden geleden

Ik was hem kort onder de kraan af met wat afwasmiddel, en dan hou ik mijn duim op dat gaatje zodat er geen water in kan komen.. of het werkt geen idee, maar ik ruik nog niets geks 🤷‍♀️. Droog hem daarna meteen weer af.. anders inderdaad toch vervangen

11 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Maar dat gaat toch alleen schimmelen als je hem in het water wast (en dus o ...
Ja klopt is alleen als ie van binnen nat word. Staat volgens mij ook op de verpakking dat ie alleen met een doekje afgenomen kan worden

11 maanden geleden

Reactie op Dapphiee

Wij wassen Sophie met warmwater en dreft afwasmiffel 1x in de week en extra ...
Die van ons heeft sowieso geen gaatje erin. Dus kan geen water inkomen/schimmelen aan de binnenkant.

11 maanden geleden

Ik heb hem al schoongemaakt door echt goed onder de stromende kraan te wassen. Kan ik 'm nu nog redden om schimmel te voorkomen?

11 maanden geleden

Hm kijk even naar https://youtu.be/MlQJ3saQ66I?si=26QUWAZZDotC-b5z En dan naar 4.10

11 maanden geleden

Omg 🤮 nu wil ik het ook opensnijden😂 Vraag me wel af hoe oud die is..

11 maanden geleden

Is het niet gewoon het natuurrubber wat je ruikt? Ik moet zeggen dat ik Al’thir (de dromedaris) heb. Die heeft een gaatje en die neem ik af met een doekje. De bijtring van Sophie daarentegen ruikt sterker qua geur, maar dat is echt dat waarvan hij gemaakt is.

11 maanden geleden

Ik hoop toch niet voor je kindje dat je dit ruikt 😭

11 maanden geleden

Weet idd niet welke gebruikt wordt maar zag dit filmpje ook laatst. Deze hadden wij ook maar die staat mooi voor de sier op de wandplank op zn kamertje. No way dat die gebruikt mag worden (het idee alleen al🤢)

11 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Is het niet gewoon het natuurrubber wat je ruikt? Ik moet zeggen dat ik Al’ ...
Dat denk ik ook.. want het is 100% natuurrubber en precies dat ruik ik dus haha. Speeltje is namelijk nieuw nog.