16 Reacties

vorig jaar
Spa blauw mag je gewoon gebruiken lees ik op verschillende sites van ziekenhuizen.

vorig jaar
Reactie op iimane143
Huh? is spa blauw slecht ???
Ja ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen hier, schijnt dus niet goed te zijn voor het bereiden van kv..

vorig jaar
Reactie op Katwijk19907
Spa blauw mag je gewoon gebruiken lees ik op verschillende sites van zieken ...
Ja er staat ook op de fles dat het mag , maar ik lees dat het helemaal niet goed is..

vorig jaar
Wij gebruiken de pakken bar Le duc. Ik woon in een gedeelte van Nederland waar we zogezegd heel hard water hebben met veel kalk dus. Sinds ik bar Le duc gebruik echt wel minder krampen en mijn heetwaterdispenser wordt ook niet zo snel vies....

vorig jaar
Spa blauw zou voor verstopping zorgen. Dus als uw kindje last heeft van diarree dan zou je dit kunnen gebruiken. Wij gebruiken Evian

vorig jaar
Gewoon kraanwater gebruiken. In mineraalwater zitten veel te veel zouten etc. Dat is heel slecht voor de nieren van je baby! Eventueel een waterontharder op je kraan zetten als er teveel kalk in het water zit. In principe is kraanwater in Nederland gewoon geschikt om kunstvoeding mee te maken, en om te drinken.

vorig jaar
Ik heb het ook meermalen voorbij zien komen dat Spa slecht is idd.. Wij drinken zelf wel Spa thuis omdat er bij ons veel kalk in het water zit.. Ik geef sinds kort 1 a 2 flesjes KV met Spa. Ik kan nog niet aangeven of ze hier last van krijgt omdat we het nog kort doen. Welke mineraalwater raden jullie dan aan?

vorig jaar
Reactie op k.f.70
Waar heb je dit gelezen? Ik gebruik sinds de geboorte spa blauw en ze heeft ...
Ja hier op het forum heb ik het een aantal keer voorbij zien komen