22 Reacties

7 maanden geleden

Vtech picknickmand, nijntje speelhuis, Ballen

7 maanden geleden

- edit admin Micky - Bericht weggehaald, reclame

7 maanden geleden

Duplo is hier nu te gek, maar ook nijntje kiekeboe... en we hebben een dokterssetje van de Hema. Ook een theeservies bij haar keuken is leuk en de ballentoren.. blokkentrein is nu even wat minder weer, maar soms ook te gek om te slopen en weer in elkaar te stapelen

7 maanden geleden

Die van mij speelt alleen met een bal. Kan net zo goed de rest van het speelgoed opruimen

7 maanden geleden

Die van mij speelt met de stofzuiger, kruimeldief en overal op klimmen.

7 maanden geleden

Smartmax Farm animals is hier momenteel een grote hit!

7 maanden geleden

De afstandsbediening, de babyfoon, het kpn kastje, de laadjes, de rolluikbediening..... Zucht : )

7 maanden geleden

Hier is een bal haar favoriet! Ik hoor de hele dag: "pakka bal" En zo'n helium ballon, ook een aanrader. Verder houdt ze erg van (flapjes) boekjes en ik heb zo'n emmertje en schepjes schep van de Hema aangeschaft (eigenlijk voor strand/zandbak) maar dat vindt ze ook heel leuk

7 maanden geleden

Kleuren en verven; wasco potloden ,vingerverf Ballon Bal Tomy eitjes vd Kruidvat verstoppen en zoeken Houten treinspoor Boerderijdieren Lepels, bakjes, potjes met dekseltje en pingpongballetjes

7 maanden geleden

Vooral overal op klimmen, blokken stapelen, watertafel, nijntje kiekeboe en eigenlijk vooral alles wat geen speelgoed is (mijn schoenen, knopjes, afstandsbediening)

7 maanden geleden

Blokkentafel van megabloks, en momenteel helemaal gem van zn kleine voetbalgoaltje/basketbal van vtech vooral het basketbal gedeelte de bal erin gooien vind hij super. En buiten het speelhuisje/zandbak

7 maanden geleden

Gek van *

7 maanden geleden

Hier is zo'n zachte pop met een flesje echt de hit op het moment! De hele dag sleept ze met dat ding. Duplo/blokken gaan ook goed. Van de week was ze ergens anders met de vtech ijscokar aan het spelen en dat was ook een groot succes

7 maanden geleden

Hier heeft ze best wel wat keuze in speelgoed, maar sinds een week of 2 wil ze haar grootste deel van de tijd met een ballon spelen. Helemaal gek is ze ervan. Huilen als ie knapt🤣🤣. Zo simpel iets en zij vind het geweldig. Ze is trouwens 16 maanden.

7 maanden geleden

Duplo Houten blokken Boekjes Puzzels Trekdier Kralenketting die we hebben gemaakt, sleept ze mee rond Afstandbediening (zonder batterijen) Bal Achter de poezen aan lopen Wc papier scheuren

7 maanden geleden

Reactie op N05

De afstandsbediening, de babyfoon, het kpn kastje, de laadjes, de rolluikbe ...
Hahahaha ook heel herkenbaar 😂

7 maanden geleden

Thanks voor de tips 🤗 heel veel hebben we hier thuis ook als speelgoed maar zeker nog niet alles wat er benoemd wordt

7 maanden geleden

We hebben een bak vol met bekers bestek nep eten.. lege plastic potjes van ons.. we geven telkens allerlei lege doosjes van ons. Die zijn favoriet!! Er past van alles in en hoe krijg ik hem nou weer open? Hé als ik er op zit wordt ie plat.. scheuren is leuk! Oftewel met de simpelste dingen een veelvuldigheid aan educatie 😍

7 maanden geleden

Reactie op N05

De afstandsbediening, de babyfoon, het kpn kastje, de laadjes, de rolluikbe ...
Vergeet de oplader van je telefoon niet. Kans op elektrocutie én jezelf opknopen: wat wil een dreumes nog meer 🙃

7 maanden geleden

Reactie op AnneEZ

Vergeet de oplader van je telefoon niet. Kans op elektrocutie én jezelf opk ...
Zo herkenbaar dit! :D