5 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ook naar die tula gekeken, maar ik ga eerst naar een draagconsulent als ze geboren is. Wat bij de ene voegt, voegt bij een ander weer totaal niet. En ik vond ze iets te duur om maar op de gok te kopen🥲
vriendin heeft de Tula ook en die vind m heel fijn, voor beide kindjes gebruikt.
2 jaar geleden
Tula bij vorig kindje gekocht. Heel fijn!! Partner vond dat ook , zelfs bij oudere leeftijd op de rug.
Nu ga ik eerste weken voor een wikkeldoek, ben benieuwd
2 jaar geleden
Tip om vooral pas iets te kopen wanneer het kindje er is. En dan gaan uitproberen en advies krijgen hoe het kindje erin moet. Je ziet zo vaak dat ze verkeerd gedragen worden en dit is mega slecht voor bv de heupen.
Ik heb verder geen ervaring met deze draagzakken, dus kan daar verder niks over zeggen
2 jaar geleden
Tula helemaal fan van!! Zoooo veel uren plezier van gehad en heel makkelijk snel aan te passen als je partner of iemand anders hem even wil gebruiken
2 jaar geleden
Ik heb idee dat het grote verschil is dat de Tula rugzak achtige schouderbanden heeft en die andere van doek
Mij lijkt het laatste juist fijn omdat je dan veel meer afstel ruimte hebt. Wij hebben een Mei Tai van een ander merk die ook zulke schouderbanden van doek heeft erg fijn.