37 Reacties

één maand geleden

Altijd leuk zo een topic! Na weken mijn tong te hebben uitgestoken naar haar doet ze dit sinds kort na. En het is zoooo cute 😍

één maand geleden

Reactie op KimM0390

Altijd leuk zo een topic! Na weken mijn tong te hebben uitgestoken naar ha ...
Zo leuk die interactie🥹

één maand geleden

Mijn dochter van 9 weken heeft 2 dagen geleden voor het eerst echt gelachen. Het klonk echt alsof ze in een deuk lag🤣🥺. En ze slaapt al een tijdje door van 23:00-07:30 heeeeeeerlijk.

één maand geleden

Mijn zoon van 8 weken valt sinds 3 dagen zelf in slaap zonder in slaap te wiegen.

één maand geleden

Reactie op Deemvdv

Mijn dochter van 9 weken heeft 2 dagen geleden voor het eerst echt gelachen ...
Daar wordt je zooo gelukkig van hè?! Het is ook leuk om te ontdekken wat ze grappig of leuk vinden. Zo moet ons zoontje steeds heel erg lachen als we de zin ‘I want to break free’ zingen😂

één maand geleden

Mijn zoontje heeft zijn knuffel helemaal ontdekt zo schattig hoe hij er mee speelt🥰 verder heeft hij vannacht een uurtje langer geslapen waar dit van 22 tot 8 was / vannacht van 21 tot 8🥳🩵😍

één maand geleden

Wat leuk zo’n topic! Onze kleine man is nu 7 weken en doet het zo goed! Vanaf 5 weken slaapt hij de nachten super goed door (van 22u tot +- 5u) en vannacht zelfs 9u geslapen 😳😄 Daarnaast moest hij met 6 weken geopereerd worden en ook dat heeft hij super gedaan! 🥰

één maand geleden

Onze zoon van 11 weken is gisteravond voor het eerst (ook nog zelf!) in slaap gevallen in z'n wiegje vanaf 20u. Voor de meeste mama's niets speciaals maar ik ben zo blij want hij doet het super goed 2,5 week na z'n hartoperatie 🥰

één maand geleden

Wat bedoel je precies met doorslapen? Van hoe laat tot hoe laat?

één maand geleden

Reactie op N05

Wat bedoel je precies met doorslapen? Van hoe laat tot hoe laat?
Van 21:00 tot 7:00

één maand geleden

Reactie op demidv

Van 21:00 tot 7:00
Super

één maand geleden

Zoontje komt vaak moeilijk in slaap maar heeft net bij zijn wen-ochtendje bij de kinderopvang 1,5 uur liggen pitten in een wipstoeltje midden in de zaal 🤣👍🤍

één maand geleden

Wij durven niet goed te zeggen tegen onze vrienden en familie dat onze kleine al doorslaapt sinds we hem niet meer wakker maken om te eten. Hij slaapt van 11 tot 8

één maand geleden

Reactie op Oostende

Wij durven niet goed te zeggen tegen onze vrienden en familie dat onze klei ...
En we voelen ons echt gezegend! Ik slaap nu beter dan tijdens mijn zwangerschap haha. Ik durfde hem vorige week voor het eerst een avond alleen laten met mijn moeder en daar ben ik toch best trots op!

één maand geleden

Gister voor het eerst uiteten geweest met de kleine erbij en hij deed het echt super goed. Daarnaast vannacht voor de 3e nacht doorgeslapen! Oja en hij pakte vandaag voor het eerst een speeltje stevig beet wat hij in zijn mond stopte. Echt ontzettend schattig 😍

één maand geleden

Oja en hij reageert zo blij en vrolijk als het gezicht van zijn papa of van mij in zijn blikveld komt. Dat is zo aandoenlijk🥹😍🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Oostende

Wij durven niet goed te zeggen tegen onze vrienden en familie dat onze klei ...
Super fijn!! Daarvoor ook even een topic als deze, je mag er ook gewoon trots op zijn😊

één maand geleden

Hier slaapt ons kindje als sinds 4 weken door en dat op full-time borstvoeding. Het lijkt wel of hij elke week wat langer slaapt en vannacht om 22 uur gevoed en pas om 6 uur weer 😀. Zo knap van een ventje van 11 weken (morgen). De eerste had dit bij 11 maanden nog sporadisch. Genieten er erg van, want voordat we het weten kan het weer anders zijn!

één maand geleden

Mijn zoontje is steeds meer gefocust op speeltjes en grijpt of slaat er bewust naar ❤️ En daarnaast: HIJ IS GEK OP DE LION KING LIEDJES haha. Lekker samen zingen 🎶

één maand geleden

Inmiddels heeft onze zoon 2 nachten deze week doorgeslapen van ongeveer half 12 tot 8. Elke ochtend is het van.. "Heb jij de fles gedaan?" Uhh nee.