15 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg mee! 😄 wij zijn met onze oudste naar gran canaria, Portugal en Griekenland geweest. Ze is nu 2. Vooral in Griekenland zijn ze erg kindvriendelijk! Langer dan 5 uur vliegen lijkt mij een behoorlijke uitdaging, maar genoeg ouders die dit wel zien zitten

2 jaar geleden

Curacao, Aruba, Bonaire, Gran Canaria of andere Spaanse eilanden, Kreta

2 jaar geleden

Ik zou als tip willen geven om vanaf een klein vliegveld te gaan, bijvoorbeeld zoals eelde/groningen. Zit je nadat je geland bent binnen een half uur/uur weer in de auto.

2 jaar geleden

En hoe doen jullie dat met een kinderwagen op reis? Enkel een draagzak lijkt me te weinig, maar heel dat onderstel en reiswieg mee klinkt ook weer ingewikkeld. Alleen de maxi en onderstel is denk ik ook niet wenselijk, want als je er dan op uit wil ligt hij langer dan 2u in die maxi cosi wat afgeraden wordt. Met andere woorden: error hahaha. Ben benieuwd wat jullie ervaring is!

2 jaar geleden

Ik volg ook even! Wij zijn van plan om met 3 maanden naar Marrakech te gaan. Dan is de temperatuur nog goed te doen, en je hebt daar naast de drukke stad ook mooie, rustige verblijfplekken met veel groen. Qua hoe we het gaan doen met kinderwagen/draagzak zijn wij ook nog even aan het puzzelen. We nemen sowieso de draagzak mee, maar het lijkt ons ook fijn om de kleine als we bijv gaan lunchen in de kinderwagen te kunnen leggen. Veel van die ‘vlieg/reis’ kinderwagens zijn echter buggy’s en daar mogen ze met die leeftijd nog niet in. Vind het ook zo zonde en best onhandig om onze eigen Joolz mee te nemen omdat ze er op het vliegveld toch wat ruig mee omgaan en het niet echt klein opvouwt. Wij zijn nu aan het overwegen om voor deze reis een babyzen yoyo te huren (kan voor een maandje, via tiny library) en dan voor vakanties als de kleine ietsjes ouder is een vakantie buggy aan te schaffen, hoorde over de maxicosi lara goede verhalen. Ben benieuwd naar andere tips!!

2 jaar geleden

Wij gaan gewoon lekker naar een vakantiepark in nl! De oudste van 2 kan dan lekker zwemmen en in de speeltuin. Wij zijn nooit meer naar buitenland geweest sinds we kids hebben. Al dat gedoe met vliegen of rijden, not for us :)

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

Wij gaan gewoon lekker naar een vakantiepark in nl! De oudste van 2 kan dan ...
En vaak vragen we vrienden om langs te komen of ook een huisje te boeken

2 jaar geleden

Reactie op sallylou

Ik volg ook even! Wij zijn van plan om met 3 maanden naar Marrakech te gaan ...
Oohh dat is al wel een heel interessant voorstel! Hoe zou dat bij tiny library werken als er tijdens de reis iets met de kinderwagen gebeurt? Sluit je daar een verzekering voor af of hoe gaat dat?

2 jaar geleden

Wij zijn ook aan het rondkijken, maar blijven wel binnen Europa. Er zijn buggy's waarin ze helemaal plat kunnen liggen en deze willen wij kopen. Ik moet er niet aan denken om met die grote kinderwagen te slepen en het risico lopen dat er iets mee gebeurt.

2 jaar geleden

Een joolz aer+ kan toch ook als handbagage mee. Dan blijft ie ook waarschijnlijk heel als ie niet in het ruim hoeft. Kan bijna helemaal plat, dus misschien een idee?

2 jaar geleden

Reactie op Aivlis

En hoe doen jullie dat met een kinderwagen op reis? Enkel een draagzak lijk ...
Draagzak is altijd een goed idee, maar wij hebben een buggy die nagenoeg helemaal plat kan die ook als handbagage mee mag omdat ie helemaal opvouwt dus dat is ook een goede optie ipv je kinderwagen.

2 jaar geleden

Reactie op Aivlis

Oohh dat is al wel een heel interessant voorstel! Hoe zou dat bij tiny libr ...
Dit wordt mijn eerste kindje dus heb nog geen ervaring, maar op de website zie ik dat je voor €2,50 extra een verzekering kan afsluiten waarin eventuele schade 100% gedekt is, dus dat is een goede optie vind ik! https://tinylibrary.nl/en/products/kinderwagen-babyzen-yoyo-0-plus

2 jaar geleden

Reactie op Samantha0908

Draagzak is altijd een goed idee, maar wij hebben een buggy die nagenoeg he ...
Welke buggy is dat? 😊

2 jaar geleden

Reactie op sallylou

Welke buggy is dat? 😊
Wij hebben die van Deryan. Geloof dat ie Rolo heet! De Joolz Aer+ kan ook nagenoeg plat!

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

En vaak vragen we vrienden om langs te komen of ook een huisje te boeken
Wij overwegen ook vakantie maar gewoon met de auto zodat we er vrij snel kunnen zijn. Zijn er parken die je kunt aanraden in de benelux die fijn zijn voor baby’s? Wij gaan alleen met een baby dus hoeven geen rekening te houden met kinderen van een andere leeftijd.