7 Reacties

19 dagen geleden

Ah ja nog even aanvulling. Mijn vraag is eigenlijk wat ze dan zouden willen doen bij hem.

19 dagen geleden

Mijn tandarts wil ook dat onze kleine mee gaat enkel om te wennen. Ik weet van mijn oudste nog dat ze gingen kijken en tandjes tellen en verder niets.

19 dagen geleden

Hier gaven ze aan dat ze mee kan om te wennen en te kijken dat het normaal is.. ze gaan verder niks bij de kleine doen… misschien wel op de stoel zitten etc .. hier gaat ze met de volgende afspraak in april mee

19 dagen geleden

Ja inderdaad meenemen zodat ze vast zien wat het is, en volgens mij vanaf 1.5 a 2 jaar zelf een afspraak!

19 dagen geleden

Wij zijn net geweest (zonder kleine) maar bij de volgende afspraak in juni gaat hij wel mee. Dan is hij 1.5 en snapt hij er misschien iets meer van. Onze tandarts zei dat ze dan niet veel doen, even in de stoel zitten en kijken in de mond als ze het toelaten maar alles heel speels en vrijblijvend.

19 dagen geleden

Bij de laatste controle van mij is ook aangeboden dat ze mee kijken. We hebben nu in mei een afspraak voor hem staan. Ze kijken gewoon hoeveel tanden hij heeft en kunnen je adviseren over het poetsen . Is vooral echt wennen en kennismaken

19 dagen geleden

Mijn tandarts zegt pas vanaf 2,5/3 jaar. Mijn dochter was 3 met de vorige afspraak, vond het spannend en hij zei komt de volgende keer wel. Verschilt dan misschien 🙈