156 Reacties

6 maanden geleden

Nee hier nog niks! Hij kauwt wel zijn handen en stopt alles wat hij tegenkomt in zijn mond😂

6 maanden geleden

Hier hetzelfde. Wij zeggen al een aantal weken ‘volgensmij krijgt hij tandjes’ maar het komt maar niet😅

6 maanden geleden

Mijn kleine is vandaag precies 5 maandjes en ik voelde maandag een tandje, gister zag ik een lichte streep en vandaag zie ik echt een tandje🥹 hij is geboren op 29 dec

6 maanden geleden

Reactie op demidv

Hier hetzelfde. Wij zeggen al een aantal weken ‘volgensmij krijgt hij tandj ...
Hier precies hetzelfde! Kwijlen, bijten, als je op die plek wrijft word hij er rustig van…. Je zal toch denken dat het er snel aan komt. Wachten al bijna 3 weken😝

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Mijn kleine is vandaag precies 5 maandjes en ik voelde maandag een tandje, ...
Awwww mijlpaal! 😍

6 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Awwww mijlpaal! 😍
Jaa😍 en het is scheef 😂😂😂 zo schattig😂

6 maanden geleden

Elke keer als ik een foto maakte als hij lachte zag je echt bobbels, maar ik dacht dat kan toch niet zo klein. Hij deed ook veel kwijlen en met zijn hand in zijn mondje. Met 16 weken was die echt door. Het is een beetje een gek gezicht nog echt een ‘baby’ met een tandje. Het is ook moeilijk om hem goed om de foto te krijgen want meneer zit er de hele dag met de tong aan. De tweede is ook al door aan het komen. Dentinox helpt hier best goed!

6 maanden geleden

Reactie op IvyLua123

Elke keer als ik een foto maakte als hij lachte zag je echt bobbels, maar i ...
Aaaah wat heerlijk😍😍

6 maanden geleden

Reactie op IvyLua123

Elke keer als ik een foto maakte als hij lachte zag je echt bobbels, maar i ...
Ahhhh dat tandjeeeee, zo schattig🥺❤️

6 maanden geleden

Volgens mij zit het er aan te komen. Ze is 4,5 maand. Kwijlt heel veel stopt alles in haar mond en bijt ook soort van op mijn tepels (auuuuw). Ze sliep de laatste 4 weken al heel slecht maar is de laatste nachten nog erger geworden (elk uur wakker)

6 maanden geleden

Hier meteen 2 tegelijk… En hij heeft ontdekt die ie mij ermee kan pesten tijdens de borstvoeding 🤔🤔

6 maanden geleden

Reactie op Jkort123

Hier meteen 2 tegelijk… En hij heeft ontdekt die ie mij ermee kan pesten ti ...
Oh kijk nou🥺. Voor mama iets minder fijn hahahha

6 maanden geleden

Grote verrassing dat hier ook 2 tandjes doorkomen! Hij is pas 4.5 maand🥹 bij mijn dochter was de eerste maanden later pas

6 maanden geleden

Reactie op Bébé

Grote verrassing dat hier ook 2 tandjes doorkomen! Hij is pas 4.5 maand🥹 b ...
Hier dus ook! Zie 2 puntjes bijna 5 maanden. Onze eerste was veel later🥺. Weer meer van het babyzijnde eraf. 🥺

6 maanden geleden

Hier vandaag het eerste tandje ontdekt, met 20 weken. We gaan gelijk maar een tandenpoetsritueel introduceren...

6 maanden geleden

Hoe merkten jullie dat het tandje kwam?

6 maanden geleden

Hier is het eerste tandje ook al doorgekomen. Hij is nu net 5 maanden

6 maanden geleden

En hoe merk je dat het doorkomt? Krijgen ze dan echt last? Mijn zoontje is 5 maanden maar bijt al op alles vanaf het moment dat er iets in z’n mond ging 😅

6 maanden geleden

Hier was het voornamelijk dagen veel met de handjes in de mond een beetje uitslag in het gezicht en kwijlen.De dag zelf van het echt doorkomen huilerig en niet zo goed slapen. Zijn eerste boventandje komt nu ook door en dan begint het weer van voor af aan 🤣 gelukkig krijgen ze er maar 20 ……

6 maanden geleden

Hier is het nu ook begonnen. Hij krijst het uit van de pijn. Zo zielig. Heb zetpil gegeven en m’n man is gelijk naar de winkel gegaan om Denitox te halen. Lijkt nu te werken. Ons kereltje ligt nu te slapen. Hij is morgen 20 weken.