6 Reacties

2 jaar geleden

Kleine beetjes eten, rennies, misschien zakjes met vezels van de dokter en een vriendin zei voor maagzuur eventueel een schepje suiker

2 jaar geleden

Ik heb gisteren bij de dienstdoende apotheek antagel gehaald, is echt een wondermiddel!

2 jaar geleden

Antagel, en mocht dat niet afdoende zijn aan je huisarts recept voor Omeprazol vragen 👍🏼

2 jaar geleden

Heeft iemand hier ook last van darmkrampen? En zelfs soms darm steken.

2 jaar geleden

Ik ben nu ook 26 weken en had ineens last van steken en van buikpijn. Ik weet ook niet goed of het nu bandenpijn is of wat anders.

2 jaar geleden

Hey, ik had dit ook super erg en ben er achter gekomen dat ik niet meer zo goed gluten kan verdragen. Ik krijg er dus vooral heel veel last van als ik brood/pasta of iets eet, super erge buikpijn en veel brandend maagzuur. Ik had dit voor de zwangerschap helemaal niet maar het schijnt te kunnen dat je gevoeliger wordt voor bepaald voedsel tijdens de zwangerschap. Je zou kunnen kijken of een bepaalde voedselgroep het erger maakt dan anderen (zoals gluten of zuivel oid). Ik eet nu glutenvrij en heb echt veeeel minder last. Hoop wel echt dat dit na de zwangerschap weer over gaat.