5 Reacties

vorig jaar

Niet 鈽猴笍 mag niet denk ik, zitten ook veel goede bacteri毛n op etc. Baby鈥檚 snappen ook niet wat er gebeurt. Is door de melk een soort slijm laag, +-2u na de voeding zou die moeten afnemen.

vorig jaar

Is het melk of is het mogelijk beginnend spruw? Het consultatie bureau deed een gaasje om haar vinger en veegde over het tongetje als het weg gaat is het melk.. blijft het zitten en word het erger is het spruw. Ik maak overigens het tongetje niet schoon want het melk laagje verdwijnt wel steeds weer in de loop tussen de voedingen door

vorig jaar

Ik heb wel ergens gelezen dat er bacteri毛n op de tong kunnen zitten die zorgen voor gaatjes (ook al hebben ze nog geen tandjes, dus nu al gaatjes krijgen lijkt mij sterk). Het zou dan goed zijn om vanaf jong al goede mond hygi毛ne te hebben bij je kindje om problemen te voorkomen. Nu heb ik het geprobeerd na de voedingen maar ons kindje doet zijn mondje echt niet meer open als hij vol zit馃槄

vorig jaar

Reactie op Laula1988

Is het melk of is het mogelijk beginnend spruw? Het consultatie bureau deed ...
Ik heb dit precies opgevolgd en zelf een gaasje geprobeerd en het ging er niet af. Bij cb geweest en het bleek indd spruw te zijn 馃槅

vorig jaar

Reactie op demidv

Ik heb wel ergens gelezen dat er bacteri毛n op de tong kunnen zitten die zor ...
Vanaf jong snap ik maar lijkt me sterk dat je dit al doet voordat er tandjes zijn of andere dingen dan melk geconsumeerd worden door je baby 馃槄 Gewoon beginnen met tandjes poetsen met een goede tandpasta, als de eerste tandjes door zijn gekomen is toch prima? Dan zijn kinderen ook nog steeds jong 馃榿