35 Reacties
één maand geleden
Ik lees graag mee! Ik heb Bumba thema ook alleen hij zit in een 0-4 jarige groep
één maand geleden
Reactie op babyyyyyyyy
Ik lees graag mee! Ik heb Bumba thema ook alleen hij zit in een 0-4 jarige ...
Ik ga z'n 1e verjaardag ook Bumba thema doen, en we gaan die week ervoor op vakantie naast Plopsaland 🥺 zoooo benieuwd hoe die het vind om Bumba in het echt te zien hahaha
één maand geleden
Reactie op Ashley001
Ik ga z'n 1e verjaardag ook Bumba thema doen, en we gaan die week ervoor op ...
Wat leuk!! Ik heb Bumba geregeld op mijn verjaardag! Gaat de jouwe ook helemaal “ stuiteren “ bij het horen van Bumba ? 😍
één maand geleden
Wij hebben Woezel & Pip thema voor zijn eerste verjaardag 🐶🩵
Voor op schooltje iets met snacks van Ella’s kitchen met z’n naam erop en of iets met Woezel en Pip of kerst 🎄
één maand geleden
Reactie op MandyDali
Mijn zoontje van bijna 10 maanden kijkt nog geen tv. Dus vind het ook lasti ...
Hier hetzelfde, ook nog geen tv en volgens mij is inderdaad alles goed 😂! Ik doe met zn verjaardag een jungle thema, vind dat wel leuk met al die diertjes dus denk de trakatie ook iets in die trant
één maand geleden
Ik doe zelfgemaakte poffertjes en aardbeien in een nijntje bakje, met een stickervelletje van Nijntje. Voor de juffen doe ik een zakje om zelf chocolademelk te maken en een stroopwafel
één maand geleden
Reactie op SS21-1
Wat zijn jullie allemaal al ver met bedenken wat je wil 😂💕 hier nog geen ...
Het duurt hier echt nog maar 5 weken😅 De tijd gaat hard
12 dagen geleden
Vandaag even een traktatie geprobeerd. Eigenlijk had ik het idee om er fruit en poffertjes in te doen, maar dat ga ik qua tijd toch niet redden. Dus krentenbolletje met een stickervel it is
12 dagen geleden
Een visje met een doosje rozijntjes ertussen! Deze is dan vastgemaakt aan een stokje wat licht geeft als je het breekt.