35 Reacties

één maand geleden

Oooooja.. heel handig om ook nu al te verzinnen ☺️ ik had er dus nog niet overnagedacht maar als ik kijk naar wat ze zelf op de opvang als traktatie krijg is het vrijwel altijd een knijpfruitje. Ik wil eigenlijk ook wel iets orginelers dus ik volg!!

één maand geleden

Ik lees graag mee! Ik heb Bumba thema ook alleen hij zit in een 0-4 jarige groep

één maand geleden

Reactie op babyyyyyyyy

Ik lees graag mee! Ik heb Bumba thema ook alleen hij zit in een 0-4 jarige ...
Ik ga z'n 1e verjaardag ook Bumba thema doen, en we gaan die week ervoor op vakantie naast Plopsaland 🥺 zoooo benieuwd hoe die het vind om Bumba in het echt te zien hahaha

één maand geleden

Reactie op Ashley001

Ik ga z'n 1e verjaardag ook Bumba thema doen, en we gaan die week ervoor op ...
Wat leuk!! Ik heb Bumba geregeld op mijn verjaardag! Gaat de jouwe ook helemaal “ stuiteren “ bij het horen van Bumba ? 😍

één maand geleden

Reactie op babyyyyyyyy

Wat leuk!! Ik heb Bumba geregeld op mijn verjaardag! Gaat de jouwe ook hele ...
Jaaa 🥰 en de teletubbies!

één maand geleden

Reactie op Ashley001

Jaaa 🥰 en de teletubbies!
Oo wat leuk!!

één maand geleden

Wij hebben Woezel & Pip thema voor zijn eerste verjaardag 🐶🩵 Voor op schooltje iets met snacks van Ella’s kitchen met z’n naam erop en of iets met Woezel en Pip of kerst 🎄

één maand geleden

Mijn zoontje van bijna 10 maanden kijkt nog geen tv. Dus vind het ook lastig om daar over na te denken eigenlijk.. denk dat die kleintjes alles wel leuk vinden !

één maand geleden

Reactie op MandyDali

Mijn zoontje van bijna 10 maanden kijkt nog geen tv. Dus vind het ook lasti ...
Hier hetzelfde, ook nog geen tv en volgens mij is inderdaad alles goed 😂! Ik doe met zn verjaardag een jungle thema, vind dat wel leuk met al die diertjes dus denk de trakatie ook iets in die trant

één maand geleden

Ik doe zelfgemaakte poffertjes en aardbeien in een nijntje bakje, met een stickervelletje van Nijntje. Voor de juffen doe ik een zakje om zelf chocolademelk te maken en een stroopwafel

één maand geleden

Ik heb uitdeelboekjes gekocht van takkie en siepie en dat doe ik in een zakje met een knijpfruit. Je hebt ook uitdeelboekjes van bumba :)

één maand geleden

Reactie op Demivanculenborg

Hier hetzelfde, ook nog geen tv en volgens mij is inderdaad alles goed 😂! ...
Ohja, heel leuk indd met diertjes !!

één maand geleden

Wat zijn jullie allemaal al ver met bedenken wat je wil 😂💕 hier nog geen idee? Maar thanks voor alle leuke ideeen iig, ik ga mezelf er eens in verdiepen!

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Wat zijn jullie allemaal al ver met bedenken wat je wil 😂💕 hier nog geen ...
Haha de meeste gaan nu richting de 1 natuurlijk. Mijn zoontje over 6 weken. Dus ik dacht laat ik er maar vast bij zijn dan kan ik met de kerstdagen iets in elkaar flansen 😂

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Wat zijn jullie allemaal al ver met bedenken wat je wil 😂💕 hier nog geen ...
Het duurt hier echt nog maar 5 weken😅 De tijd gaat hard

12 dagen geleden

Vandaag even een traktatie geprobeerd. Eigenlijk had ik het idee om er fruit en poffertjes in te doen, maar dat ga ik qua tijd toch niet redden. Dus krentenbolletje met een stickervel it is

12 dagen geleden

Bij ons een niet trakteren beleid. En als je toch iets wilt mag je een groepscadeautje geven in de vorm van een boek oid

12 dagen geleden

Ik doe waarschijnlijk een soepstengel met een vinger poppetje erop!

12 dagen geleden

Een visje met een doosje rozijntjes ertussen! Deze is dan vastgemaakt aan een stokje wat licht geeft als je het breekt.

12 dagen geleden

Denk dat wij iets doen met een kwarkje😊