35 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Wat een lieve traktatie, ik zit ook te denken aan Nijntje (vind ze op dit m ...
Ja, schattig hé?! Ik wilde perse iets wat ze zelf ook graag lust en wat ik helemaal van tevoren klaar kan maken, dus toen kwam ik uit op een krentenbol!
De bakjes komen van de Hema, heb ik al een hele tijd terug gehaald, stickers heb ik hier gekocht: https://www.educatheek.nl/nijntje-beloningsstickers-1310-04430?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA0--6BhCBARIsADYqyL-mOj-L5HXv_eFvMw4VA6FQUkn0twEa7SijUifijJsFQdG5rJ4tJ1caAo0ZEALw_wcB
Heb je wel 20 vellen, maar dat komt wel op🤣
11 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Lief hoor, misschien ga ik dit idee wel van je stelen 🙈
Haha, dat mag. Je kan echt alle kanten op met die bakjes qua inhoud!
10 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Mijn dochter zit bij mij op m’n werk haha, en bij ons wel een trakteer bele ...
Ja ik las dus laatst ergens, weet niet meer waar, dat op een kdv dus pas vanaf 2 jaar mocht en dat die moeder echt boos/teleurgesteld was omdat die van alles had bedacht en dat dus niet mocht🙈
10 dagen geleden
Reactie op Yikes
Ja ik las dus laatst ergens, weet niet meer waar, dat op een kdv dus pas va ...
Ja hoor het wel vaker, snap het soms wel eerlijk gezegd. Het lijkt wel alsof ouders tegen elkaar op boksen om de mooiste, duurste traktatie te maken terwijl niet iedereen dit kan betalen.. 😘
10 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Ja hoor het wel vaker, snap het soms wel eerlijk gezegd. Het lijkt wel also ...
Ja ik zei het laatst nog, “vroeger” op de basis school kreeg iedereen dezelfde in elkaar geknutselde verjaardagshoed van karton, en iedereen deelde of zakjes chips, of plakjes cake.
Elke verjaardag
Niemand die meer of groter of duurder dan een ander trakteerde. Helemaal top was dat
10 dagen geleden
Reactie op SS21-1
Ja hoor het wel vaker, snap het soms wel eerlijk gezegd. Het lijkt wel also ...
Jaa jammer is dat hé. Ik was op Facebook lid geworden van zo'n traktatie groep om inspiratie op te doen, maar echt niet normaal wat ze die kinderen soms laten trakteren. Zo'n enorme berg troep, 9/10 keer allemaal van shein of Ali of temu, dus mooi die met een dag kapot is...Wilde ik perse niet, dus daarom voor een krentenbol gegaan🤣
10 dagen geleden
Ik heb beertjes besteld voor aan de tassen. Had er 40 voor onder de 10 euro die dat in een bekertje met rozijntjes en dan inpakken. Werk zelf in de opvang en merk dat kinderen dat het leukst vinden als er iets te eten in zit en wat leuks
9 dagen geleden
Reactie op shirleintje
Ik heb beertjes besteld voor aan de tassen. Had er 40 voor onder de 10 euro ...
Dat klinkt leuk! Waar heb je die besteld als ik vragen mag? 🥰