9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb dat momenteel ook. Eerst één pil, maar dat heeft niet geholpen. Nu heb ik een kuur van een week, elke dag één pil. Ik vind het heel gek om iets in de brengen. Ik weet ook niet hoe diep het moet.. ben steeds bang dat ik het verkeerd doe.
Aan het einde van de dag, komen we stukjes van de pil uit. Deze zitten dan in mijn ondergoed.. 🙄
Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Hopelijk gaat het bij jou weg met 1 pil.
2 jaar geleden
Heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap helaas meerdere malen gehad. Echter wel voor naar de HA gegaan om een kweek te laten nemen om zeker te zijn dat niet iets nam terwijl t niet nodig was. Kreeg toen een kuur in creme vorm om in te brengen (niet ideaal maar hielp wel). Kuur sws afmaken ookal lijken de klachten weg want dan kan het zijn dat je er niet volledig van af bent en het alsnog “terug komt”.
2 jaar geleden
Kan trouwens echt geen kwaad baarmoeder is als goed is goed gesloten. Kan maar beter een kuurtje nemen zodat het weg is bij tegen de tijd dat je gaat bevallen. Dan kan het geen kwaad voor je kindje en weet je zeker dat die ook niets oploopt gedurende de bevalling. Zelf zoals zeg meerdere keren (2 a 3 keer) gehad gedurende zwangerschap, heftige die niet met canesten weg ging. Dochter (9mnd) nergens last van en kern gezond. Als je het hebt gedurende bevalling zou je iets van een schimmeltje aan kind kunnen overdragen en dan was er kans op spruw als ik t goed zeg.
2 jaar geleden
Reactie op LISAAA95
Ik heb dat momenteel ook. Eerst één pil, maar dat heeft niet geholpen. Nu h ...
Ik heb het dus net ook ingebracht, maar t voelt zo verkeerd om te doen ofzo omdat je zwanger bent. Dan denk ik heeft het dan echt geen invloed op de baby. Er staat van niet maar t voelt zo verkeerd. Hopelijk is het bij jou zo ook over 🩷
2 jaar geleden
Reactie op Lisafbmm
Ik heb het dus net ook ingebracht, maar t voelt zo verkeerd om te doen ofzo ...
Kan echt geen kwaad maak je daar niet druk om. Als het nou niet meteen weg gaat zou ik een volgende keer s avonds voor t slapen inbrengen. Dan “loopt” er minder uit, door de horizontale positie van het liggen in bed en blijft er meer binnen wat zn werk kan doen. Tipje: inlegkruisje in je ondergoed voor het zooite van de pil wat mogelijk eruit komt (om vervelende vlekken te voorkomen die niet uit gaan in de was).
2 jaar geleden
Reactie op LISAAA95
Ik heb dat momenteel ook. Eerst één pil, maar dat heeft niet geholpen. Nu h ...
Inlegkruisje in ondergoed vind ik vaak fijner door de zooi die van die pil nog eruit komt einde dag. Voelt frisser even vervangen bij een toiletbezoek, en voorkomt vervelende vlekken in ondergoed die niet uit gaan in de was (uitbleek plekken).
2 jaar geleden
Hoi,
Ik heb dit vorige week zondag gehad toen gebeld naar ziekenhuis en die gaven inderdaad aan canesten gyno maar alleen het eitje die schijnt betrouwbaar te zijn.
Nu geen last meer van gelukkig en gaat alles goed!