5 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vlak voor ons vakantie de Doona gekocht op marktplaats. Heb je meteen een autostoel (wij huurden een auto dus geen autostoel nodig) en dus een kinderwagen. Geen bak Maarja. Dat ding mag mee tot de gate en daarna gaat ie in het ruim.

2 jaar geleden

Ik ben net op Tenerife geweest. Mijn zoon was toen 3 maanden. Ik heb gewoon mijn kinderwagen met bak mee genomen. Ging prima! Mee tot de gate daarna in het vliegtuig in de draagzak. Ideaal met bijvoorbeeld 鈥榮 avonds uit eten dan sliep hij lekker in de kinderwagen

2 jaar geleden

Wij hebben de kinderwagen met bak meegenomen. Geloof me, het maakt echt 0 verschil of je een kinderwagen met bak of een buggy uit 1 deel meeneemt in het vliegtuig. Alleen als je veel op pad gaat met lokaal vervoer is t misschien vervelender inklappen etc. Maar daar gebruikte wij dan de draagzak voor. Wij hebben een mutsy kinderwagen, zij zijn failliet, dus leveren geen onderdelen meer. Ik was toch bang dat de wagen zou beschadigen ofzo. Dus we hebben op marktplaats een tweedehands kinderwagen met reiswieg gekocht en die meegenomen, niks beschadigd verder gelukkig, maar vond dat een veiliger idee. Op de terug weg hebben we hem aan het hotel gegeven aan de mini club, zij waren er blij mee.

2 jaar geleden

Oh wat een heerlijk vooruitzicht wij gaan zelf ook over 2 weken en wij hebben een kinderwagen gehuurd in Nederland. Via ReisBaby.nl hebben wij de babyzen Yoyo gehuurd en daar heb ik veel goeie ervaringen over gehoord en ook over de vriendelijkheid van de verhuurder van ReisBaby.nl zelf hebben wij ook aangegeven dat we de 20e weggaan maar door Pinksteren bang zijn dat die niet optijd komt.. nu zorgen zij er voor daf die optijd komt op hun kosten 馃槉 super fijn natuurlijk. Hoop dat je hier wat aan hebt!

2 jaar geleden

Wij hebben de Yoyo Babyzen met 0-6 maanden opzet onlangs meegenomen naar Dubai. Dit was echt top!