8 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb afgebouwd door de fles van de middag te halveren van 180 naar 90 en toen gestopt. Hier doet ze het goed, merkte dat ik standaard een fles gaf smiddags maar ze eigenlijk geen hongersignaal gaf. Geef nu een baby snack of wat fruit op het tijdstip dat ze normaal de fles kreeg.

2 dagen geleden

Onze dochter drinkt bijna nooit de fles leeg, ze krijgt 3x180. Vooral in de middag laat ze veel staan, dus we bouwen die nu af. Dat doet ze dus eigenlijk zelf al. Gister een flesje van 120ml gegeven in de middag en dat was prima. Denk dat die er over een week of twee wel af is. Ze drinkt wel goed haar water, weet niet hoe dat bij jullie gaat? Anders is het misschien een idee op de flessen minder zwaar te maken, dus te beginnen met een schepje minder. In geval van kunstvoeding.

2 dagen geleden

Reactie op Myriamirisanke

Onze dochter drinkt bijna nooit de fles leeg, ze krijgt 3x180. Vooral in de ...
Het water drinken gaat hier goed 🥰 sinds ik een rietjes beker heb drinkt ze ook zelf heel goed! Thee is wel echt favoriet hier 😅 ik merk dat die middag fles eigenlijk altijd wel op gaat (150cc) maar ze geeft verder geen honger signalen (want uur daarvoor heeft ze ook al 2 boterhammen op) dus ja! Ze is nu weer voor de zoveelste keer ziek dus wat extra vocht kan geen kwaad, maar mocht ze straks beter zijn zal ik eens beginnen met minder fles rond de middag!

2 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Het water drinken gaat hier goed 🥰 sinds ik een rietjes beker heb drinkt z ...
Aaah, arm meisje. Wat heeft ze?Hier ook sinds vandaag een ziek hummeltje, leg haar nu (15:15 uur) al voor de derde keer in bed vandaag. Ze heeft verhoging en wil alleen maar knuffelen en slapen. Ook wel lekker dat ze nog zo goed gaat op de middagfles. Is niks mis mee om die nog even aan te houden :)

2 dagen geleden

Wij zitten nog op 4 flessen 🤭

2 dagen geleden

Aaah, arm meisje. Wat heeft ze?Hier ook sinds vandaag een ziek hummeltje, l ...
Verkouden en koorts! Echt al de zoveelste keer in een paar maanden tijd 🙈 gelukkig deze keer niet hoesten of benauwd.. vind het zo sneu voor haar! Werk zelf in de kinderopvang en nooit ziek, had gehoopt dat ik haar alvast wat weerstand mee had gegeven van mij 😅 maar helaas! Gelukkig is ze verder wel vrolijk, en zelfs bij 39 graden koorts of hoger speelt ze nog lekker! Wel wat hangerig en onrustig slapen 🙃 vandaag had ze weinig zin in water/thee dus gewoon volle flessen gegeven, zodat ze haar vocht goed binnen krijgt, alles dronk ze op 🙂‍↔️

2 dagen geleden

Aaah, arm meisje. Wat heeft ze?Hier ook sinds vandaag een ziek hummeltje, l ...
Beterschap 🥰

één dag geleden

Reactie op SS21-1

Verkouden en koorts! Echt al de zoveelste keer in een paar maanden tijd 🙈 ...
Heel vervelend inderdaad. Hopelijk knapt ze gauw op en blijft het volgende virus even op zich wachten. Beterschap!❤️‍🩹