10 Reacties
2 weken geleden
Geen tips maar bij ons exact hetzelfde. Wij blijven er bij liggen totdat hij in slaap valt maar zodra hij een keer wakker wordt, loopt hij zijn kamer uit en begint hij te huilen. Ik neem hem dan mee en slaapt verder tussen ons maar nog 2x wakker worden voor een flesje anders krijg ik hem niet stil. En weer wakker tussen 6u-6u30…
vorige week
Reactie op September21
Geen tips maar bij ons exact hetzelfde. Wij blijven er bij liggen totdat hi ...
Hier laat ik r zo lang mogelijk in de slaapzak in een ledikant. Maar man man man wat een ellende dit. Ze is nu al 2 dagen tussen 4 en 5 wakker en snachts word ze ook steeds wakker
Gister was ze in de auto rond 9 uur sochtends even in slaap gevallen na een nacht waar ze maar 7-8 uur geslapen had, en tussen de middag ineens 2 uur geslapen. Maar helaas nu weer dat mn man om 5 uur dacht nou ik haal dr maar uit bed
2 dagen geleden
2 dagen ben je denk ik gezegend mee. Hier is het al een week of 7 a 8. En het leek even een aantal dagen goed te gaan, maar laatste 3 dagen weer continue vanaf 3 a 4 uur wakker en pas willen slapen als ze bij ons ligt of heeft gelegen. Draaaaamaaaaa maar men zegt een fase. Alles al geprobeerd. Maar er zit niets anders op dan liefde aandacht en af en toe volhouden om iets te bereiken. Heb soms echt wel het idee dat t een verlatingsangst dingetje is opnieuw. Mensen die hier ook mee zitten?
2 dagen geleden
Hier ook al langere tijd vaker wakker & snachts en naar beneden willen 🤷♀️. Ik ga dan naast hem liggen of neem hem mee naast mij, hij slaapt dan gelukkig verder. Het is al een aantal weken rond 5u - 5.30u en soms eerder wakker. Vanmorgen was het weer een keer 06.15! Wat was ik blij 🤭..
Middagslaapje is korter of hij wordt tussendoor wakker. Ga ik naar hem toe en slaapt hij gelukkig verder.
Hij maakt hier(door) al een lange tijd nachten van (maar) 9 uur. Voorheen was dit 10/11 uur. Hebben jullie wel langere nachten? Of is dit ook iets wat er ‘bij’ hoort.
Vermoeiend is het zeker, maar de kindjes kunnen er zelf ook niks aandoen dus idd zoals ik hieronder al las; liefdevol en geduldig blijven ondanks het slaapgebrek 🥴. Succes allemaal 🍀
2 dagen geleden
Reactie op Mark1988
2 dagen ben je denk ik gezegend mee. Hier is het al een week of 7 a 8. En h ...
Zie mijn vorige bericht, maar hier speelt idd ook verlatingsangst mee. Kan enorm in paniek zijn ook ineens bij het wakker worden.