6 Reacties

9 dagen geleden

Dit zijn in mijn ogen echt fases, onze heeft t nu ook. Ik leg hem in bed en ga er dan naast zitten. Zing een liedje en kriebel hem over z’n hoofdje. Na 2/3 liedjes blijf ik van hem af en zal die zichzelf toch in slaap moeten krijgen. Meestal is hij wel na die liedjes gestopt met huilen. Denk dat t heel belangrijk is dat hij weet dat jullie dr zijn en hem niet alleen laten!

9 dagen geleden

Hier slaapt ze ook niet als ik haar weg leg is echt drama. Gillen huilen krijsen tot overgeven aan toe als we haar laten huilen. Leg haar op ons bed ga ernaast liggen flesje dan speentje en meestal valt ze dan in 15 minuten in slaap en leg ik haar in haar eigen bed snachts hoeft ze dan alleen schone luier slokje drinken en speentje en valt ze gelijk weer in slaap. Probeer in mini stapjes over te gaan op zelf in bed in slaap vallen en er is vooruitgang maar gaat heel langzaam. Heb nog 3 kinderen dus we kiezen voor de makkelijkste weg zonder teveel gedoe

8 dagen geleden

Reactie op Tijgetjuh

Hier slaapt ze ook niet als ik haar weg leg is echt drama. Gillen huilen kr ...
Ja dat snap ik als je meer kinderen hebt. Stap voor stap opbouwen, doe je goed! Bedankt voor het delen van je ervaring. 😊

8 dagen geleden

Reactie op miloutjeg

Dit zijn in mijn ogen echt fases, onze heeft t nu ook. Ik leg hem in bed en ...
Ja precies zo zie ik het ook als een fase, maar vind het zo zielig altijd 😢

7 dagen geleden

Reactie op Tijgetjuh

Hier slaapt ze ook niet als ik haar weg leg is echt drama. Gillen huilen kr ...
Hoi! Hoe doe je dat met die stapjes richting in eigen bed in slaap vallen?

7 dagen geleden

Reactie op Nicoleh1992

Hoi! Hoe doe je dat met die stapjes richting in eigen bed in slaap vallen?
Ik probeer elke keer of ze wat meer afstand accepteert zo wilde ze eerst alleen in mn armen in slaap vallen, tot ze ook accepteerde als ze naast me lag en mn arm om haar hield. Nu zijn we zover dat ze het accepteert als ik alleen naast haar lig zonder aanraking. En probeer elke keer iets verder van haar af te gaan liggen als ze er moeite mee heeft dan schuif ik iets dichterbij en af en toe probeer ik haar gelijk in bed te leggen met de fles, in de hoop dat ze net als de nachtfles gewoon daarna gaat slapen, de nacht na verschonen haar met een flesje in bed leggen was 2 maanden geleden ook onmogelijk dat ze weer ging slapen dus het gaat wel lukken maar het duurt een tijdje.