6 Reacties

2 jaar geleden

Er wordt niet veel over gesproken maar van mijn bekkenfysio heb ik begrepen dat heel veel vrouwen een (lichte) verzakking hebben na de bevalling. Is helemaal niet gek, je lijf heeft flink wat te verduren gekregen! Zelf heb ik het ook gehad na m'n eerste bevalling. Voelt erg vervelend maar kan geen kwaad en met oefeningen goed te verhelpen!

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne45678

Er wordt niet veel over gesproken maar van mijn bekkenfysio heb ik begrepen ...
Bedankt voor je reactie! Het voelt alsof het nog aardig in de taboesfeer zit om erover te praten terwijl het relatief vaak voorkomt.

2 jaar geleden

Inderdaad.. zonde want het maakt je onzeker terwijl het er toch een beetje bijhoort.. succes en nog gefeliciteerd met je dochter!!

2 jaar geleden

Na de eerste zwangerschap ook gehad en met oefeningen en daarna sporten helemaal weggegaan. Ik merkte wel dat het herstel van alles toen echt wel 9-13 maanden duurde voordat alles weer “normaal” voelde. Zoontje had ook tussen de 2 tot 2,5 uur in het geboorte kanaal gezeten met z’n handje naast zn hoofdje.

2 jaar geleden

Ken je @sterkher op insta? Zij deelt heel veel (onderbouwde) informatie over sporten en bewegen en de veranderingen van je lijf tijdens zwangerschap en postpartum. Recent zag ik bij haar ook wat over verzakkingen voorbij komen, ze deelt er wel vaker over. Bijv deze: https://www.instagram.com/reel/C14JYIINcj5/?igsh=b2w4d3B0NXh3emJ4 Hopelijk heb je er wat aan 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Ken je @sterkher op insta? Zij deelt heel veel (onderbouwde) informatie ove ...
Bedankt voor de tip!