21 Reacties

10 dagen geleden

Cetamacrogol kregen wij geadviseerd, ook gewoon bij kruidvat en etos te koop

10 dagen geleden

Mijn zoontje heeft ook echt een hele droge huid, ik gebruik een witte vaseline van Livsane. Zijn huid word met de dag zachter. Deze kun je alleen bij de apotheek halen.

10 dagen geleden

La roche posay lipikar baume AP+ is hier echt favoriet.

10 dagen geleden

Reactie op Memma

La roche posay lipikar baume AP+ is hier echt favoriet.
Hier ook!

10 dagen geleden

De gel cream van het merk incia!! Het is een natuurlijke vette creme. Het helpt heel erg bij mijn dochter ze heeft altijd een droge huid en ook eczeemgevoelig.

10 dagen geleden

Ik heb de vette cr猫me van Dr Leenarts :) is dermatologisch getest dus geen toevoegingen! Ik heb de droge/eczeem plekken van mijn dochter hiermee behandeld en waren heel snel weg!

10 dagen geleden

Reactie op NicoleB1019

Cetamacrogol kregen wij geadviseerd, ook gewoon bij kruidvat en etos te koo ...
Heel fijn spul en kun je ook mee wassen mocht je kindje last hebben van de droge huid!

10 dagen geleden

Ik gebruik de droge huid zalf van dr. Leenarts. Heel fijn!

10 dagen geleden

Etos Lanette Cr猫me - Parfumvrij - Droge schilferige huid

10 dagen geleden

Reactie op NicoleB1019

Cetamacrogol kregen wij geadviseerd, ook gewoon bij kruidvat en etos te koo ...
Wij kregen dit ook getipt van het CB! Daarnaast gebruik ik bepanthen babyzalf voor haar wangetjes (en soms billetjes馃槈)

10 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ik gebruik de droge huid zalf van dr. Leenarts. Heel fijn!
Deze hebben wij ook icm de extra vettende badolie.

9 dagen geleden

Vaseline cetamacrogol of balnwum voor droge huid werkt goed. Verder oppassen met zeep, wasmiddel en badderen. Dure merken werken echt niet beter. Heb sinds de oudste al kindjes met eczeem dus ben wel wat gewend

9 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Ik heb de vette cr猫me van Dr Leenarts :) is dermatologisch getest dus geen ...
Ja deze hebben wij ook. Heel enthousiast over. Smeren het nog steeds iedere avond bij mijn peuter.

9 dagen geleden

Wij gebruiken cetomacrogol

9 dagen geleden

Ik heb dokter leenarts droge huid zalf.. Heb het een week goed elke ochtend op het ruggetje gesmeerd en het is nu zo goed als weg.. nu doe ik het alleen nog insmeren na een badje

9 dagen geleden

Frambozenzalf of sheabutter van puregelukstore 馃槏

4 dagen geleden

Lala's baby vaseline is goedkoop en werkt goed. Smelt heel snel in je handen.

4 dagen geleden

Welke van deze opties is geschikt voor het gezicht? Enkel het gezicht van mijn zoontje is namelijk erg droog

4 dagen geleden

Reactie op clairep1989

Welke van deze opties is geschikt voor het gezicht? Enkel het gezicht van m ...
Ik gebruik veel lansinoh tepelzalf. Deze is veilig als hij in de mond komt en super vet. Zie echt bij iedere keer smeren verbetering.