30 Reacties
één dag geleden
Reactie op Troelalaa
Heb je een rietjes beker geprobeerd? Wij hebben die van de action om uit te ...
Ja hebben we ook geprobeerd, maar hij moet er niks van weten. Hij heeft fles aversie opgebouwd door opstoken slokdarm ( wij hebben ook 5 keer in ziekenhuis opnames gehad ). Hebben we ook gehad ,niks hielp
één dag geleden
Reactie op mel888
Ja hebben we ook geprobeerd, maar hij moet er niks van weten. Hij heeft fl ...
Och wat een toestand. Je zou eens met je kinderarts kunnen overleggen voor een andere diëtist en logopedist? Of ze eens gezamenlijk een consult kunnen inplannen?
Wat moet dit vermoeiend en enorm frustrerend voor je zijn om je kleintje zo te zien worstelen met alles
één dag geleden
Reactie op mel888
En welke spinazie? Dacht dat ze dat nog niet mochten
Ja mag zeker! Is m’n zoontje dol op. Helemaal met zoete aardappel en cottage cheese erdoorheen.
Alleen de blokjes uit de vriezer hebben altijd van die ‘draadjes’ dat eet niet lekker weg. De a la crème mag nog niet vanwege het zout.
Ik pak altijd een zak spinazie, heel even koken en dan hak ik het zelf fijn. Is een groot succes hier
één dag geleden
Reactie op mel888
We zijn dood en dood op..diëtist kunnen we niet meer moeten we zelf betalen ...
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Heb je een prettige huisarts? Misschien kan hij/zij meedenken en eventueel een second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis?
Hier ook een zorgenkindje en ik weet hoe wanhopig je kan worden als je niet gehoord wordt. Regelmatig moeten smeken om een arts te spreken, vele tranen zijn gevallen in die gesprekskamers.
Tijd om figuurlijk met je handen op tafel te slaan, dit is voor jullie niet meer te doen maar voor jullie zoontje al helemaal niet.
Hou vol! Die oerkracht om te strijden voor hem zit echt in je 😊
één dag geleden
Reactie op Troelalaa
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Heb je een prettige huisarts? Misschien ...
Wij zijn ook al bij andere ziekenhuizen geweest .. uiteindelijk ook in Utrecht en met veel smeken hadden ze een slang door zijn keel( of neus ik was ff weg gelopen) gedaan en zagen ze dat het bij slokdarm rood was en daarvoor ook al ziekenhuis opnames gehad en zelfs de verpleegsters zagen dat hij niet goed dronk werd niks aan gedaan... vandaag is de vrouw van de sonde weer geweest maar die zegt als we er weer in doen dat hij weer minder honger gaat krijgen waardoor hij nog minder zelf gaat eten. En het afvallen er nu bij hoort omdat hij op eigen kracht moet proberen, baal enorm eindelijk woog hij 8 kilo ( 11 maand) wat hebben jullie dan als ik vragen mag ? Ik doe me best maat ooo echt pittig. Heb soms gedachten gehad had ik maar nooit 🥲🥲
één dag geleden
Reactie op mel888
En welke spinazie? Dacht dat ze dat nog niet mochten
Mag wel hoor! Gewoon diepvries spinazie ontdooien en door het pannenkoeken beslag roeren. Vindt ze heerlijk. Kan je ook doen met pompoen/appel/geraspte courgette
één dag geleden
Reactie op mel888
Hoe kan ik dat het beste maken?
Ik maak voor mezelf ook vaak bietjes met framboos, of andijvie met meloen bijvoorbeeld. M'n dochter vind het ook heerlijk! Doe er ook altijd 1 banaan bij voor de smaak. Pompoen met mango is ook wel een goeie (heb er nog wel meer, maar denk dat dit de handigste zijn om mee te starten). Maak altijd ruim een liter en vries het ook in zodat ik het niet alle dagen hoef te maken.