8 Reacties

22 dagen geleden

Mijn dochter doet precies hetzelfde , maar ik heb daar geen moeite mee. Toch hartstikke netjes . Enige wat je zou kunnen proberen is later savonds in bed doen , wellicht slaapt ze dan langer

22 dagen geleden

Ik heb gisteren ongeveer dezelfde vraag gesteld ivm het naar de opvang brengen. Vanochtend heb ik haar om half 7 de fles gegeven en om 7u nog even weggelegd zodat ik me kon douchen en aankleden. Toen heeft ze nog tot 8u geslapen om vervolgens weer een uurtje wakker te zijn. Morgen ga ik hetzelfde proberen en haar daarna naar de opvang brengen. Nu is ze hier thuis om 9u weer naar bed gegaan en ligt nu lekker te slapen. Het alternatief is hier om al om half 8 op de opvang te zijn want ze is anders na 1,5u inderdaad weer hartstikke moe en slaapt dan zo weer 2,5uur. Als ze wakker wordt van de honger wil ze na voeding bij jou wellicht ook nog wel eventjes slapen?

22 dagen geleden

Vanaf 6:00 wakker is voor kinderen heel normaal, ook al is dit voor ons vroeg 🙈

22 dagen geleden

Wat ik wel merk bij mijn dochter is dat zij maar 10 uur slaap in de nacht nodig heeft, dus zij slaapt rond 21:00 vaak, tot 7:00 ;) als ik haar eerder op bed leg dan word ze ook eerder wakker, weet niet hoe jullie fles tijden zijn maar ik heb uiteindelijk de late voeding eraf gehaald en de andere voedingen wat opgehoogd zodat ik op een flesje minder uit kwam en rond 20:00/21:00 de laatste krijgt en dan naar bed gaat 😊

22 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Wat ik wel merk bij mijn dochter is dat zij maar 10 uur slaap in de nacht n ...
Hoe ziet jouw dag eruit dan qua dutjes dat je zo laat uitkomt? Hier wordt ze meestal 16.30/17u wakker uit laatste dutje en daarna gaat ze de nacht in..

22 dagen geleden

Reactie op Fikalover

Ik heb gisteren ongeveer dezelfde vraag gesteld ivm het naar de opvang bren ...
Wat een goed idee, zal het ook eens proberen. Al ben ik bang dat ze dan meteen een lange ruk slaapt en ik haar weer wakker moet maken?

22 dagen geleden

Reactie op Magiër

Hoe ziet jouw dag eruit dan qua dutjes dat je zo laat uitkomt? Hier wordt z ...
Mijn dochter komt vaak rond 17:00 uit haar dutje, dan ongeveer 1,5 uur wakker, dan nog eventjes slapen van 18:30 tot 19:30, dan in badje bijv, voeden en rond uurtje of 20:30/21:00 naar bed. Zij snapt ook dat die van 18:30 een dutje is nog en dan om 20:30 echt de nacht in 😝 vind het soms zo gek dat dat zo werkt maar hier werkt het 🥰

22 dagen geleden

Reactie op Magiër

Hoe ziet jouw dag eruit dan qua dutjes dat je zo laat uitkomt? Hier wordt z ...
Ik laat haar tussen 17:00 en 20:30 sowieso nog 1 dutje doen, als ze bijv om 16:00 wakker word uit een dutje dan worden het soms twee korte powernaps zodat ze het red tot 20:30 😗