8 Reacties
6 dagen geleden
Onze vroege vogel is altijd rond 6:00 uur wakker. Ik leg haar dan rond 800 weer in bed. Probeer het soms te rekken tot half 9. Maar in principe houd ik het 2 3 4 schema aan. Dus rond 13 uur weer naar bed en dan om 1800 uur weer zodat ze haar 12 uur pakt
6 dagen geleden
Hier meestal 5.30 wakker. Vanmorgen zelfs al 4.50馃檲. Slaapt daarom rond 8.30 wel weer. En dan slaapt ze tot 9/9.15. Dus een kort slaapje. Rond 12.15 slaapt ze weer en dan doet ze een lang slaapje van 2 tot 2.5 uur. In de avond gaan we rond 18.40 naar boven met fles/slaapzak aan en aansluitend naar bed.
6 dagen geleden
Gister werd mijn kleine om 05:30 wakker en sliep om 08:00 uur al. Soms gebeurt dit en dan ga ik na zijn eerste dutje naar buiten. Meestal naar een van mijn zussen die ook kinderen hebben. Of naar een winkelcentrum, hij mag van mij gewoon kruipen als we daar zijn. Puur voor afleiding. Als zij niet kunnen ga ik naar monkeytown (10 min verderop)
Zo zorg ik er voor dat hij niet hangerig rondkruipt thuis, maar dat hij het juist naar zijn zin heeft en in zijn ritme blijft
4 dagen geleden
Vaak als ik hem dan breng naar de opvang of naar m鈥檔 schoonmoeder valt hij voor 10 min in slaap in de auto en kunnen ze hem toch rond 09.00-09.30 in bed doen. Je zou een overbruggingsdutje (10-15 min) kunnen doen tussen 07.30-08.00 uur! Dan zit je als het goed is weer op je normale ritme!