31 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter is al een paar weken ingedaald (ben bijna 34 weken) en ik voel haar dus vooral bovenin hard schoppen, maar onder voel ik de bewegingen ook erg goed haha

2 jaar geleden

32 weken en ik voel de kleine vooral veel onderin, meestal rechtsonder of aan de zijkant.. de kleine ligt al wel ingedaald. De verloskundige zei; ze zijn zo lenig. Het kan zijn dat die met z’n hoofd naar beneden ligt en gewoon kan zuigen aan z’n tenen.. 😂 En dus ook kan schoppen onderin. Bovenin (voorkant) heb ik m’n placenta, dus het kan ook zo zijn dat ik hem daar gewoon niet voel.

2 jaar geleden

Ik ben ook 33 weken zwanger en voel de harde bewegingen voornamelijk echt boven in.. dus inderdaad een schop in mn maag enz..😵‍💫 Onder in mn buik ook wel maar dit is veel zachter

2 jaar geleden

Ik voel haar de ene keer laag en de andere keer weer hoog. Een week geleden lag ze ineens weer met het hoofd boven, en de dag erna toch weer andersom 🤣 Vandaag voel ik haar ook weer heel hoog. Verloskundige zegt dat ze in principe tot week 36 nog gewoon steeds kunnen draaien

2 jaar geleden

Overal~overal~overal~!🎶 😂 Hij is wel echt lager nu maar hij beweegt nog fanatiek. Nu voel ik wel telkens grabbelende handjes en draaiende ellebogen in mijn linkerheup en hij heeft een facinatie sinds het begin al met ribben rechtsboven en soms draait hij zijn kont heerlijk in mijn rechterzij. Dit is sinds een week of 2?? Nu 32.3w. Dus ik gok hoofdligging (geen echo nog gehad weer) en met mijn placenta voor....die trapt hij ook rustig keihard.🥲

2 jaar geleden

Meestal iets rechts van navel rug en onderin rechts of links voel ik voetjes hij ligt al een tijdje met zn hoofdje beneden

2 jaar geleden

O zo fijn om te horen dit! Het is dus niet helemaal raar... ik maakte me al druk dat ik vanalles onderin voelde en bovenin eigenlijk weinig/niets maar ik ben dus niet de enige. Stiekem stelt dit wel een beetje gerust... Dankjulliewel voor de moeite om te reageren...

2 jaar geleden

Ik voel ook vooral beweging onderin of in me rechtzij. Daar duwt ie zijn billen en rug lekker tegen me buikwand aan. Hij is nog erg lief voor me er trapt niet in me ribben 😅. Met 30 weken lag hij twee weken met z’n hoofd naar beneden en voelde ik vooral daar beweging & steken. Ook was schopjes in m’n linkerzij. Sinds 32 weken is hij in een stuit gedraaid dat zagen ze op een groei echo. Nu krijg ik die weer met 35 weken. Hij heeft nog genoeg ruimte om te draaien dus daar vertrouw ik op. Krijg jij nog een echo om te kijken hoe hij ligt?

2 jaar geleden

Die van mij is al deels ingedaald. Placenta aan de voorkant. Ik voel vooral schopjes rondom mijn navel en rechts van mijn navel. Soms als ik op mijn rechterzij lig voel ik gekriebel van zijn handjes en voetjes in mijn rechterzij😊

2 jaar geleden

Onze kleine man ligt ook met z'n billen omhoog en zijn rug ligt aan de rechterkant van mijn buik. Ik zie en voel vooral zijn billen en rug lekker schuiven de hele dag. Zijn handjes zitten soms onderin m'n lies te kriebelen of gewoon onderin mijn buik. Verder voel ik af en toe een voetje langs m'n linker zij gaan!

2 jaar geleden

Reactie op xsorayaa

Onze kleine man ligt ook met z'n billen omhoog en zijn rug ligt aan de rech ...
Dit heb ik precies ook zo! Soms zie ik dat mijn buik rechts hoger ligt door haar ruggetje. Je voelt haar rug dan zo goed. Daar voel ik gelijk bot en aan de andere kant kan ik m'n buik meer indrukken😂

2 jaar geleden

Ik ben bijna 34 weken en ze is al deels ingedaald. Ze schopt vooral hard rechts onder mijn ribben en rechts onderin voel ik vooral gekietel. Maar hopelijk is er nog genoeg ruimte en tijd om lekker naar beneden te gaan liggen bij je ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Kvdgvl

Dit heb ik precies ook zo! Soms zie ik dat mijn buik rechts hoger ligt door ...
Dit heb ik ook! Alleen ligt onze spruit met haar ruggetje aan de linkerkant, voetjes liggen dan rechts. Het zijn niet echt pijnlijke bewegingen die ik voel, maar ze is zo actief. Beweging is vooral de billetjes en rug links en een por van een hieltje op rechts 😂 gelukkig heeft ze mijn ribben en maag tot nu toe altijd met rust gelaten.

2 jaar geleden

Madame hier ligt graag aan de rechterkant van mijn buik geloof ik. Mijn buik is vaak aan die kant harder en boller dan links 🤣 En ze is volgens mij al behoorlijk ingedaald. Laatste paar dagen een veeel zwaarder gevoel met opstaan en lopen, een soort druk om me onderbuik. Ik voel nu ook een soort bolling in me onderbuik. Ik voel voornamelijk getrappel onder me ribben rechts, en ritmische plopjes rechtsonder in. Geen idee wat ze uitspookt😂

2 jaar geleden

Reactie op KimM0390

Dit heb ik ook! Alleen ligt onze spruit met haar ruggetje aan de linkerkan ...
Beter! Bij mij helaas niet.. het is heel fijn om de baby te voelen, alleen niet constant tegen de maag en ribben🙈

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Madame hier ligt graag aan de rechterkant van mijn buik geloof ik. Mijn bui ...
Ritmische plopjes is vaak de hik! Ik heb het op het moment ook. Meneer heeft al voor de 3e keer vandaag de hik 😂

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Madame hier ligt graag aan de rechterkant van mijn buik geloof ik. Mijn bui ...
Ritmische plopjes is de hik🤣 hier heeft ze meerdere keren op een dag de hik, en dan is ze ook ineens “boos” denk ik want dan word er heel woest ineens bewogen🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ik ben 33 en ons kindje ligt in de stuit (al maanden). Ik voel hem vooral naar beneden trappen. Met momenten voel ik ook zijn rug en hoofd links van mijn navel en links onder m'n ribben. Maar dat is meer geduw en niet echt geschop.

2 jaar geleden

Reactie op Niefesteph

Ik voel ook vooral beweging onderin of in me rechtzij. Daar duwt ie zijn bi ...
Als het met 35 weken nog in stuit ligt wel dus is even spannend en afwachten of de kleine zelf nog draait...

2 jaar geleden

Ik voel rug en kont vaak rond mijn navel of aan de rechterzijde hoog rondschuiven en ook ronddom mijn navel geduw en schopjes. In mijn liezen voel ik handjes kriebelen en soms een hoofd in mijn bekken rond schuiven.