31 Reacties
2 jaar geleden
32 weken en ik voel de kleine vooral veel onderin, meestal rechtsonder of aan de zijkant.. de kleine ligt al wel ingedaald. De verloskundige zei; ze zijn zo lenig. Het kan zijn dat die met z’n hoofd naar beneden ligt en gewoon kan zuigen aan z’n tenen.. 😂 En dus ook kan schoppen onderin. Bovenin (voorkant) heb ik m’n placenta, dus het kan ook zo zijn dat ik hem daar gewoon niet voel.
2 jaar geleden
Ik ben ook 33 weken zwanger en voel de harde bewegingen voornamelijk echt boven in.. dus inderdaad een schop in mn maag enz..😵💫
Onder in mn buik ook wel maar dit is veel zachter
2 jaar geleden
Overal~overal~overal~!🎶 😂 Hij is wel echt lager nu maar hij beweegt nog fanatiek.
Nu voel ik wel telkens grabbelende handjes en draaiende ellebogen in mijn linkerheup en hij heeft een facinatie sinds het begin al met ribben rechtsboven en soms draait hij zijn kont heerlijk in mijn rechterzij. Dit is sinds een week of 2?? Nu 32.3w.
Dus ik gok hoofdligging (geen echo nog gehad weer) en met mijn placenta voor....die trapt hij ook rustig keihard.🥲
2 jaar geleden
Ik voel ook vooral beweging onderin of in me rechtzij. Daar duwt ie zijn billen en rug lekker tegen me buikwand aan. Hij is nog erg lief voor me er trapt niet in me ribben 😅. Met 30 weken lag hij twee weken met z’n hoofd naar beneden en voelde ik vooral daar beweging & steken. Ook was schopjes in m’n linkerzij. Sinds 32 weken is hij in een stuit gedraaid dat zagen ze op een groei echo. Nu krijg ik die weer met 35 weken. Hij heeft nog genoeg ruimte om te draaien dus daar vertrouw ik op.
Krijg jij nog een echo om te kijken hoe hij ligt?
2 jaar geleden
Onze kleine man ligt ook met z'n billen omhoog en zijn rug ligt aan de rechterkant van mijn buik. Ik zie en voel vooral zijn billen en rug lekker schuiven de hele dag. Zijn handjes zitten soms onderin m'n lies te kriebelen of gewoon onderin mijn buik. Verder voel ik af en toe een voetje langs m'n linker zij gaan!
2 jaar geleden
Reactie op xsorayaa
Onze kleine man ligt ook met z'n billen omhoog en zijn rug ligt aan de rech ...
Dit heb ik precies ook zo! Soms zie ik dat mijn buik rechts hoger ligt door haar ruggetje. Je voelt haar rug dan zo goed. Daar voel ik gelijk bot en aan de andere kant kan ik m'n buik meer indrukken😂
2 jaar geleden
Reactie op Kvdgvl
Dit heb ik precies ook zo! Soms zie ik dat mijn buik rechts hoger ligt door ...
Dit heb ik ook!
Alleen ligt onze spruit met haar ruggetje aan de linkerkant, voetjes liggen dan rechts.
Het zijn niet echt pijnlijke bewegingen die ik voel, maar ze is zo actief. Beweging is vooral de billetjes en rug links en een por van een hieltje op rechts 😂 gelukkig heeft ze mijn ribben en maag tot nu toe altijd met rust gelaten.
2 jaar geleden
Madame hier ligt graag aan de rechterkant van mijn buik geloof ik. Mijn buik is vaak aan die kant harder en boller dan links 🤣 En ze is volgens mij al behoorlijk ingedaald. Laatste paar dagen een veeel zwaarder gevoel met opstaan en lopen, een soort druk om me onderbuik. Ik voel nu ook een soort bolling in me onderbuik. Ik voel voornamelijk getrappel onder me ribben rechts, en ritmische plopjes rechtsonder in. Geen idee wat ze uitspookt😂