12 Reacties
3 jaar geleden
Omg ik dacht echt dat ik de enige was of dat het tussen mijn oren zat😂 ik heb hier ook last van!! Zo vervelend… wil ook graaag tips!
3 jaar geleden
Reactie op C1505
Suprimal mag je wel nemen, ik gebruik deze voor me misselijkheid overdag. E ...
Heb ik net gegooled ja maar staat alsnog bij: Niet gebruiken bij een vergrote prostaat, plasproblemen, epilepsie, blokkade maagdarmstelsel, hart- en vaatziekten of een hoge bloeddruk, bij zwangerschap of borstvoeding en kinderen jonger dan 3 jaar.
3 jaar geleden
Reactie op lolavnh
Heb ik net gegooled ja maar staat alsnog bij: Niet gebruiken bij een vergro ...
Ochtendmisselijkheid bij zwangerschap: 's avonds voor het slapengaan één dosis. Als het de volgende ochtend dan onvoldoende meer helpt, kunt u 's morgens eventueel nog een dosis nemen. Na een operatie of bestraling: bij misselijkheid een dosis nemen.
Veel meiden gebruiken het voor de misselijkheid om de randjes eraf te halen. Moetje maar hierop zoeken op dit forum

3 jaar geleden
Huisarts bellen voor medicatie! Ik heb het ook maar gedaan net, zodat ik wel wat achter de hand heb. En altijd iets in je maag hebben. Je word ook misselijk van niks in je maag.
Wilde eerst ook wagenziekte tabletjes halen maar ik dacht vraag eerst even wat de huisarts aan raad.
3 jaar geleden
Nou mijn huisarts wilt me niks geven omdat ik alleen maar “misselijk” ben 2 weken lang. En niet hoef te braken 😖
Dus de wagenziek tabletjes voorgelegd. En dit mocht wel maar de assistente zei: het is maar net of je dat wilt. Ik was 9 maanden lang misselijk en nam niks. Dus met anderen woorden ik stelde me aan