18 Reacties

2 jaar geleden

Kleine in de draagzak en peuter in de kinderwagen? Staan op het plankje komt vanzelf!

2 jaar geleden

Is een tuigje wat? Haha ziet er wat raar uit, maar je moet wat

2 jaar geleden

Misschien een pols tuigje? Dan zijn ze redelijk vrij om zelf te lopen maar wel met een bepaalde Max afstand/ vast aan jou

2 jaar geleden

Misschien van tevoren proberen afspraken te maken of aangeven als ze moe is, dat ze daar kan staan of dat als ze op terugweg is ze wel zelf mag lopen. Ik wandel ook met m’n zoontje en hij vindt het leuk om de wagen zelf te duwen en ik moet dan de zijkant vasthouden. Nu houdt hij de zijkant altijd vast bij de gastouder, dus dat doet hij ook regelmatig. Soms loopt hij wel zelf en dan doen we spelletjes. Tikkie, voortduwen, enz. Maar we zijn nog niet naar de winkel gelopen, want dat is 2 km heen en 2 km terug.

2 jaar geleden

Wij hebben een duowagen. Zelf zat ik vroeger altijd vast aan een tuigje als kind. Ik ging graag op avontuur 😉

2 jaar geleden

Baby in een draagzak of doek en peuter in de buggy werkt hier goed. Als ik samen met mijn man ben dan kan peuter wel op het plankje maar als ik alleen ben dan kies ik liever voor de draagdoek en buggy om te voorkomen dat mijn zoontje er vandoor gaat 😅

2 jaar geleden

Wellicht is ze nog te jong of te snel moe voor een plankje. Ik zou haar lekker in de wagen zetten en laten lopen als je eraan toe bent.

2 jaar geleden

wij hebben een meerijd plankjemet zjtje + gordel.. werkt top hier. staan is ook geen succes

2 jaar geleden

Wij hebben een stoeltje van JustSit. Kun je bovenop de kinderwagen monteren. Bevalt heel goed en onze oudste vindt het fantastisch om in te zitten!

2 jaar geleden

Ik ga wandelen met de kinderwagen en onze peuter van 2,5 gaat mee op zijn fietsje (soms de 3-wieler, soms de loopfiets en soms al de fiets met zijwieltjes) vind ie fantastisch!

2 jaar geleden

Afhankelijk van je kinderwagen kan je peuter bovenop de wieg zitten. Bij ons rits je op de wieg nog een stevig doek/ stuk stof (Joolz Day +) en daar zit ze dan op. Met de handjes vast aan de duwstang. En door de stevige stof zit ze niet op de baby. Ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op mamabd

Afhankelijk van je kinderwagen kan je peuter bovenop de wieg zitten. Bij on ...
Waar kun je dat kopen? Ik ken dat niet en heb ook de Joolz Day.

2 jaar geleden

Reactie op mamabd

Dit klinkt inderdaad ideaal maar houdt het stof het ja? wij hebben ook de Day+ (van ruim 2 jaar terug) maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die ons dochtertje van 2 houdt. klinkt anders heeeel perfect! 😚

2 jaar geleden

Reactie op mamabd

Nou ben ook wel erg benieuwd! Klinkt als een super oplossing

2 jaar geleden

Jaa bij ons houdt het stof het prima! Het is dat stuk wat er standaard bij zit (zie foto). Is heel dik en stevig bij ons en zakt niet te ver in. Haar zwaartepunt zit ook meer naar voren op de rand dan naar achteren op de stof. Maar hangt miss ook af van de leeftijd. Mijn dochter is bijna 2 en is fijntjes. Miss dat het met een kindje van 2,5/ bijna 3 jaar niet zal lukken.

2 jaar geleden

Wij hebben een zoontje van 19 maanden en ons dochtertje is bijna 7 weken. De duo wagen ( zijn 2 buggy’s achter elkaar maar de achterste kan helemaal plat) vind ons dochtertje niks aan. Daarom loop ik nu vaak met buggy of fietsje met stang en dan de baby in de draagzak. Hoop wel dat ze snel in de duo wil. Vind dat fijner lopen

2 jaar geleden

Wat voor meerijdplankje heb je? Wij hebben er 1 waar de peuter ook op kan zitten en dat vindt ie wel leuk!

2 jaar geleden

Hier ook fan van de draagzak! Als ik alleen met beide weg wil doe ik de baby in de draagzak en onze peuter gaat dan op zijn driewieler die ik kan duwen (met riempje dus hij zit vast). Meerijdplankje gebruiken we ook maar alleen als we met het hele gezin gaan, dan kan mijn man achter de peuter aanvangen als hij er niet meer op wil. Maar zo oefenen we er dus samen wel mee.