14 Reacties

2 jaar geleden

ik ben vandaag gebeld door cb. kindje is nu 1 week oud en ze komen vrijdag langs

2 jaar geleden

Ik heb alleen een telefoongesprek gehad gisteren (op afspraak, werd automatisch ingepland). 27 feb hebben wij de eerste afspraak op het cb (dochter 23 Jan geboren).

2 jaar geleden

ik heb ingelogd op het ouderportaal van de GGD waar wij naartoe moeten. Daar stond het netjes onder elkaar:) Inloggen was met digiD

2 jaar geleden

doorgaans is de eerste afspraak bij het cb zelf met 4 weekjes. je krijgt daar automatisch bericht van

2 jaar geleden

Ik ben 16 januari bevallen en ze zijn vorige week woensdag langsgekomen, de 31ste. 22ste kwamen ze langs voor de hielprik. En ze hadden de 26ste gebeld om langs te komen. Ging wel redelijk vlot opzich. Ik zou wel zelf bellen voor een afspraak als ze er zo lang over doen.

2 jaar geleden

blijkbaar hadden we voor vorig week de gehoortest staan maar die was ik vergeten.. oeps. vandaag (bijna 4 weekjes oud) een afspraak gehad voor het wegen en meten voor het eerst na laatste keer wegen door kraamverzorgster en gelijk de gehoortest mogen doen erachteraan. volgende afspraak staat weer op 11 maart, ze is dan 8,5 weekjes oud. heb je een groeiboekje gehad waar ze ook de afspraken jn zetten? bij mij stond die van 11 maart er wel in maar werd me niet verteld dus zag het ook na de afspraak pas toen ik toevallig erdoorheen bladerde.. je zou kunnen bellen naar hem om het na te vragen, ook kun je als het goed is inloggen op een eigen account maar dat weet ik niet zeker.

2 jaar geleden

Ja heb ingelogd op het account maar alleen mijn oudste zoon staat er in, de baby is nog niet toegevoegd. Ik ga ze anders eind van de week toch maar even bellen want er lijkt nu nog niks gepland te zijn

2 jaar geleden

staan de afspraken niet in je groeiboekje? Bij het huisbezoek kreeg ik het groeiboekje met daarin alvast 3 afspraken voor op het consultatiebureau. Mijn dochter heeft maandag het 1e bezoek gehad. Dat is met 1 maand oud. De 2e bezoek is bij 2 maanden.

2 jaar geleden

Gehoor test was hier met 8 dagen en cb kwam voor de eerste keer met 12 dagen. Toen kregen we door wannee de eerste afspraak op bureau zou zijn met de arts en dat was op dag 29.

2 jaar geleden

Bij ons doen ze gehoorscreening/hielprik op dag 5 (bij ons dag 6, want dag 5 was een zondag) en komen ze binnen 1 a 2 weken na de geboorte langs voor wegen/intake. Met 4 weken de eerste afspraak op cb zelf.

2 jaar geleden

Tussen de 10 en 14 dagen moeten ze langskomen. Onze twee volgende afspraken stonden al gepland, maar van huisbezoek hoorden we niks. Gister gebeld en bleek dat ze die vergeten waren in te plannen. Even achteraan bellen dus.

2 jaar geleden

Ze komen meestal tussen 10 en 14 dagen oud. Bij onze eerste kwamen ze op dag 8 al en nu kwamen ze pas op dag 14. Anders gewoon even bellen naar het cb.

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties. Ze is nu al 11 dagen oud maar heb nog niks gehoor dus heb toch maar even gebeld, is inderdaad de bedoeling dat ze binnen 14 dagen komen. Maar er stond nog niks gepland dus ze gaan er achteraan.

2 jaar geleden

Onze dochter is morgen 4 weken oud. In de kraamweek kwamen ze langs voor hielprik en gehoortest. 24 januari huisbezoek voor wegen gehad. Morgen eerste bezoek consultatiebureau voor 2e weging etc.